Jan 23, 2011

Funky French

Funky French
Bu hafta normalde tek renk sürdüğüm farklı oje renklerinden biraz da sıkılmış olacağım ki bir blogda gördüğüm (makyajcantam.org) yazı sonrasında denemeye karar verdim funky french manikürü. Adresini verdiğim blogda detaylı görülebilir nasıl bir işlem olduğu ama ben yine de çözünürlüğü çok düşük olsa bile kendi fotoğrafımı koymadan yapamadım.
Normal Fransız maniküründen farklı olarak, ters french maniküründe istediğiniz ve yakıştığını düşündüğünüz her rengi kullanabilirsiniz bence. Ben açık pembe ve mor tonlarını tercih ettim. Sonuç benim için gayet tatminkardı. İşe giderken ya da resmi buluşmalar için uygun olmasa da, pikniğe giderken ya da hafta sonları için çok zevkli bir seçim olabilir.

6 comments:

  1. çok guzel olmus ama bunun adı ters french manikür deilde funky french :D

    ReplyDelete
  2. cok tesekkur ederim =) bunu ogrendigim blogun sahibi bu sekilde tanimlamisti ben de o yuzden ters french manikur yazdım..duzeltme icin tekrar tesekkur ederim :)

    ReplyDelete
  3. Aaa birden çok sevindim bende Tegv gönüllüsüyüm. Eğitimimizi aldık okul bekliyoruz biz. O arabalı pankartı görünce bizim yaptığımız aklıma geldi :)
    Umarım okula dağılırız da bende senin gibi çocuklarla güzel anılar yaşarım :))

    ReplyDelete
  4. aaa, bende bu yorumu görünce çok sevindim..sayımızın hızla artmasını temenni ediyorum bende!

    umarım en yakın zamanda kavuşursun çocuklarına =)

    ReplyDelete
  5. Kavuştum :) Geçen perşembe bir sınıfımız oldu :) Anlatılmaz yaşanır dencek cinsten :) Haftayı iple çekiyoruz hep beraber :)
    Gerçekten biraz zor çünkü sevinçle başlayıp devam edemeyenler çok bizim şehirde. üniversiteliyiz bazı haftalar gelemiyoruz ve çocuklar çok üzülüyor. her hafta abi/ablalarını arıyorlarmış :)
    Umarım herkes bilgilenir tegv konusunda ve sayımız arttıkça artar. :)

    ReplyDelete
  6. o kadar çok sevindim ki! O hissiyat çok zor, kelimelere dökülemeyecek cinsten!

    Ya hangi şehirdesin bilmiyorum ama tüm eğitim birimlerinin genel sıkıntısı bu yönde zaten, hani birçok insan sonradan bırakabiliyor. Bizim kalıcı olmamız dileklerimle diyorum :)

    Birazdan bende bugünkü tegv etkinliğimle alakalı birkaç şey post edeceğim, dediğin gibi anlatılmaz yaşanır cinsten!

    ReplyDelete