Feb 27, 2011

83rd Academy Awards inspired Manicure


Birkaç haftadır büyük bir heyecanla Oscar ödül törenini beklediğimi biliyorsunuzdur. Bende bu geceye pek çok şeyle kendimce hazırlanmak istedim. Bu ödül töreninin diğerlerinden farklı olarak benim için biraz daha farklı bir duruşu olacak. Aslında 83. Oscar Ödül Töreni, sonrasında gelecek olan törenlerin ilki.
Senelerdir sadece film odaklı töreni izleyen ben, bundan sonra giyim, aksesuar, saç, makyaj ve hatta sürülen ojelere kadar pür dikkat Oscar’ın çok daha afili bir takipçisi haline geldim.
Benim bu geceye özel yaptığım manikür ise aşağıdaki gibi:

Aslında amacım minik Oscar heykelcikleri çizmekti ama ne yazık ki yeterince ince uçlu bir fırça edinemediğim için bende funky french yapmayı tercih ettim. Kullandığım mor Flormar U18. Bu rengi kullanmamın amacı tamamen o Oscar gecesi ışıltısını yansıttığını düşündüğüm için. Uçlara ise yine Flormar NA09’u uyguladım. Buda, çizemediğim Oscar heykelciklerinin yerine onların parıltısını yansıtabilmek adınaydı. Uyumlarını ben çok sevdim!

4 comments:

  1. o mor oje nasil bir ojedir ilk kez görüyorum, yeni seri falan mi cikmis nedir? :)

    ReplyDelete
  2. ben dün aldım =) bende dün ilk defa gördüm. yeni mi bilmiyorum ama "Supershine Miracle Colors" serisi, ismini şimdiye kadar hiç duymamış olduğumuzdan mütevellit yeni seri sanırım diyorum evet =)

    ReplyDelete