Feb 10, 2011

Tırnaklarımda Tinkerbell"


En sonunda bende takip ettiğim muhteşem oje bloglarında gördüğüm konad disk uygulamalarından birine sahip oldum.
Fakat bunun öncesinde söylemek istediğim birkaç bir şey var. En son koyduğum ‘pastel 74’ fotoğrafımdan sonra sol yüzük parmağımın tırnağı kırıldı ve kendimi bir süre odama kapattım desem yeridir. Çok üzüldüm, yeni yeni güzel renkler ve manikürler ile uğraşmaya başlamışken böyle bir talihsizlikle karşılaşmamı da nazar boncuğu olarak nitelendirdim ama yine de o an ki stresle tırnaklarımın hepsini kısacık kestim. Bu sürede de herhangi bir ojeli fotoğrafımı yayınlamayı tercih etmedim ne yazık ki. Ta ki bugüne kadar.
Akrabalarımızdan biri İsviçre’den Türkiye’ye dönüş yaptığında Türkiye’de bir güzellik salonu açmak istemişti çünkü İsviçre’de bunun eğitimini almıştı. Aldığı eğitim genel bakımın yanı sıra özellikle tırnak bakımı ve güzelleştirilmesiyle de alakalı. Ben tabii onun güzellik salonuna uğradığımda o zamanlar bu şerefe nail olamadığımdan "ne oje mi, ben siyah ve bordo ojelerimle çok mutluyum" modunda takılıyordum.
Gel gelelim uzun süredir takip ettiğim hepsi birbirinden yaratıcı bloggerların postlarında konad desenli tırnakları görünce dayanamadım ve kendimi YOU N.A.I.L.S. Güzellik Salonu’nda buldum.
Ebru Abla (yukarıda bahsettiğimiz akrabam oluyor kendisi) bu konuda eksper. Eğitimini almış. Aslında oraya giderken konad disklerin olup olamadığından emin olamıyordum ama tabii ki yanılıyormuşum. Birbirinden güzel disklerini döktü benim için ortalığa. Benim aslında konad disklerin uygulamasını tam olarak öğrenmekti amacım, yani açıklasa da olurdu ama tırnaklarıma uygulayarak deneme yapmayı teklif etti ve bende hayır demedim tabii ki, tırnaklarım tam formuna ulaşamamış olmasına rağmen.
Kullandığımız disk m35’ti. Çünkü ben diskin ortasında ki fairyi yani nam-ı diğer Tinkerbell’i görmek istedim tırnaklarımda.

Tek kat you nails base - coat ve üstüne tek kat yine you nails’a ait numarasını bilmediğim açık pembe renkte bir oje sürdük. Üstüne de siyah konad ojesi ile Tinkerbellleri yerleştirdik. Renk seçimi tamamen bana ait. Haftalar öncesinde açık pembe üzerine mor uyguladığım funky french'i çok sevince, Tinkerbelllerinde siyah olmasını istedim.
Fotoğraflar neredeyse hiç net olamadığı için üzgünüm ama ortamda fotoğraf çekebileceğimiz tek cihaz olarak iphone vardı. Yine de belli oluyor gibi aslında.
Bir süre tırnaklarımda kanat çırpacak olan fairyim Tinkerbell’in şerefine bu postta…



3 comments:

  1. Cok seker olmus, mutlu mutlu kullan =) Bir sey sorucam bahsetiign salon Turkiye'de mi?

    ReplyDelete
  2. Cok tesekkur ederim, mutlu oldum :) Evet, salon Turkiye'de ve hatta Bursa'da..

    ReplyDelete