Mar 12, 2011

Chanel Riva Dupe by Reformationem


Merhaba,
Yine bir oje postu ile blogumdayım. Ama bu seferki postun önemi fazla. Anlık bir heyecanla severek takip ettiğim oje bloggerlarından olan Tansu’nun Chanel Riva için franken yaptığını görünce burada, kendimi tutamayıp gece yarısı kalkıştım bu işte.
Bir anda Flormar Nail Art serisinin beyaz ojesinin yarısını çoktan boşaltmış, içine az bir miktar Flormar 398 koyarken buldum kendimi. Sonuçtan 80% oranında tatmin olduğumu ifade edebilirim. Çünkü, lacivert birkaç damla çok kaçmış olacak ki çok çok az daha koyu oldu benim Riva’m. Ama o kadar uzun zamandır parfümerilerde bu ojenin peşinde koşmaktayım ki (ve ne yazık ki hala ellerinde yok), orijinali elime geçene kadar beyaz oranını biraz daha arttırıp devam edeceğim franken ojeler yaratmaya.
Bu arada, sanki bir minik damla parıltılı çok açık sarıya ihtiyacı olabilir karışımın.
Cep telefonuyla acele ile çekilmiş olan fotoğraf adına özür diler, kendi Riva’m ve orijinal Riva’nın kıyaslamasını size bırakmaktayım…
This photo is taken from here.

3 comments:

  1. Ben lacivert hiç damlatmadım ama :) Pastel 72 kullandım :) Laciverte korkumdan yaklaşamadım :) Ve süper olmuş ki bu :) Gece gece uğraş olmuştur işte oh :)

    ReplyDelete
  2. çok ama çok teşekkür ederim =)

    ReplyDelete