Mar 7, 2011

Chanel'den Mimosa


Merhaba,

Az önce elimde kahve takip ettiğim bloggerları okurken burada Chanel'in 2011 yazı için hazırladığı oje koleksiyonuna denk geldim ve kahveyi düşürmemek için kıvrandım. Renkler o kadar iyi bir yaz duruşuna sahip ki, Türkiye'de piyasaya sürüleceği günü iple çekiyorum diyebilirim. Bakalım yerli oje markalarımız bu ürünlerin dupeları konusunda ne denli başarılı olabilecek.

Aşağıdaki fotoğrafta 5 adet ürün görünüyor ama ikisi aynı renk fark edilebileceği üzere.

Numaralarına gelince;

557 - Morning Rose
567 - Beige Rose
577 - Mimosa

Benim favorim şu an için 577. Hem ilk defa bu kadar iyi tonlarda bir sarı oje görüyorum. Hem de isminin Mimosa olmasından kaynaklı.

Mimosa Amerikan mutfağında sabah kahvaltılarında sunulan ve portakal suyu ile şampanya karışımından oluşan bir içecektir. Ben çok severim açıkçası. Ne yazık ki ülkemize ulaşabilmiş bir akım değil kahvaltıda hafif içki içebilmek.

Chanel'de renk seçimine uygun düşen isimde bundan fazlasıyla etkilenmiş olsa gerek, bir kez daha kalbimi çaldı!

13 comments:

  1. Yaşasın sarı ! :)
    Chanel sayesinde sarı ojelerimiz olabilecek :)

    ReplyDelete
  2. eveeet =)

    bakalım bizim yerli markalar ne derece başarılı olabilecekler :)

    ReplyDelete
  3. Umarım başarılı olurlar ya. Belki yapmazlar sarı çünkü rivanınkini çıkarmadılar ya böyle renkleri çıkarmazlar belki :/

    ReplyDelete
  4. bence riva'dan haberleri yok çünkü. benim bulunduğum şehirde ki (bursa) hiçbir parfümeride riva yok mesela ki 4 ay öncesinden beri takip ediyorum hala gelemedi buralara =) daha black pearl dönemini yaşıyor chanel bursa'da. haha =)

    ReplyDelete
  5. Burada chanel bile yok :D okuduğum şehir sakarya :p
    bence sen o chanellere dua et :))
    ben kendime riva yaptım koyduğumda gösteririm :p

    ReplyDelete
  6. aaa merak ettim çok, tamam =)
    detayda yazarsan neyle neyi kullanarak yaptığını süper ama süper olur =)

    ReplyDelete
  7. esra h&m ojeleri hakkında bir bilgin var mı? yapısı nasıldır gibi?

    ReplyDelete
  8. üzgünüm ama şimdiye kadar hiç kullanmadığım için yok :/

    fakat senin yorumunu okuduktan sonra takip ettiğim bloggerların ilgili yazılarını okudum. ne yazık ki onlarda sadece yurt dışındaki ucuz fiyatlarından ve bazı güzel renklerinden bahsetmişler.

    bu yüzden yapısıyla alakalı bir bilgiye de ulaşamadım :(

    ReplyDelete
  9. Esra' ya;
    Merhaba Chanel ojeleri ile ilgili bir yanlışın var maalesef. Chanel Riva, 2009 yazı için Cote D'Azur serisinin gözde renklerindendir. Black Pearl ise 2011 Spring dönemine aittir. Sınırlı sayıda üretilen Cote D'Azur serisinin renklerini bu aylarda bulamamanın sebebi de budur.

    ReplyDelete
  10. teşekkürler tuğba :)

    Riva'nın eski olduğunu ben bilmiyordum, ama bilmesi gereken parfümeri çalışanları da bihaber olacak ki bana 'henüz' gelmedi diyorlardı.

    Black Pearl kasım-aralık 2010'dan beri piyasada.. bahar dönemine ait olsa bile erken piyasa sürülmüş demek ki.

    ReplyDelete
  11. 557 - Morning Rose ve 567 - Beige Rose sanki rimmelin french ojelerine benziyor gibi.. ama mimoza gerçekten çok hoş duruyor neon sarı ile krem rengınn karışımı gibi belkide neon sarı ve flormar 095 karışımıyla yapılabılır muduali sarısında bi tatlılıkta var sankı doğru mu düşünüyorum ?

    ReplyDelete
  12. aslında şişeden bakınca benziyor gibi. haklısın ama, anladığım kadarı ile bu ojelerin minik simleri de mevcut ve rimmel kadar da opak değiller gibi. ben de pek çok karışım düşündüm mimoza için (çünkü hem sınırlı sayıda üretildi hemde hala türkiye'de denk gelmedim) fakat onun da içinde minik simleri var ve tırnakta biraz daha beyaza dönük duruyor. o yüzden karışımlar ne derece muadili olur kestiremiyorum ben de =/

    ReplyDelete
  13. Rica ederim. Black Pearl Spring 2011 sezonun üç favori rengindendir ve kasım ayından bu yana piyasada olan rengi ise Paradoxal'dır. Mimosa ise mayıs ayının ilk haftasından sonra piyasada olacaktır; ancak Chanel Make Up Studio'larda daha erken bulmak mümkün.
    * Make Up Studio yalnızca HN Kanyon'da ve Tr pazarından daha farklı renklere ve koleksiyonlara sahiptir.

    ReplyDelete