Mar 29, 2011

NOTD: Golden Rose Paris 34



Günlerdir içime sinen tek renk olan ve tamamen spontane gelişen olaylar sonucu bir şekilde avucumda bulduğum bu Golden Rose ojenin, keşke fırçası ve sürerken tuttuğumuz kapağı da daha kullanışı olsaymış, o zaman daha çok severdim.


Bu rengi o kadar çok sevdim ki, sanırım önümüzdeki zamanlarda da sıklıkla kullanacağım. Bu arada bu oje, kullandığım ilk Golden Rose oje. Yapısı Flormar ve Pastel'e göre biraz daha akıcı sanki. Kuruma süresi ise aşağı yukarı aynı. Çok sevdim bu rengi, çoooook!

Birde patlayan flashlar ile görelim;

Bu arada bugün oje paleti ve boş oje şişesi bulabilmek uğruna çok dolaştım, çok taradım google'ı ama olumlu sonuçlanmadı çabalarım. Bir web sitesinden, oje paleti sipariş ettim bakalım elime ulaşacak mı merak içerisindeyim. Ama hala boş oje şişesi aramaya devam ediyorum. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yorum bırakırsa çok sevinirim.

4 comments:

  1. ben de mi alsam bu rengi, güzelmis :))

    canım bos oje sisesi gormedim hic ancak, ucuz markalardan seffaf oje alip icindekileri atip o sekilde kullaniyorum ben. belki ziyankar bi insanim ama, oyle yapiyorum yani =) belki yardımcı olur diye yazayım dedim.

    ReplyDelete
  2. değil mi nemo? vuruldum resmen bu renge ve çok anlık bir market alışverişi esnasında elime geçti. o kadar parfümeri dolaşıyorum, hiç gözüme çarpmamıştı ya =)

    hıım.. anladım. sanırım benimde bir süre öyle yapmaktan başka çarem yok zaten.. teşekkür ederim :)

    ReplyDelete
  3. Bu renk en kısa zamanda benim olacak nihahah :D

    ReplyDelete