Mar 21, 2011

NOTD: Rimmel 608 Rock Republic



Mora karşı özel bir zaafım var, sadece ojede değil. Makyaj, giyim, ayakkabı hatta içinde mor geçen film ve kitaplar da dahil.

Rimmel'in bu ojesi inanılmaz çekici bir renk olarak görünmüştü gözüme. Stantta da tek bir şişe durduğu için hemen kaptım. Sonuç benim için hayal kırıklığı. Öncelikle, çirkin bir parlaklığı var ojenin ve kesinlikle şişede durduğu gibi bir mora sahip değil tırnak üzerinde.


Bunun yanı sıra Rimmel ojelerin fırça yapısı çok değişik. Tek hamlede tüm tırnağı boyayabiliyorsunuz, özellikle serçe parmak için gerçekten tek hamle! Fakat yine de son rötuşlara ihtiyaç var. Son olarak oje çabuk kuruyor, şişenin üstünde yazan "60 Seconds" doğru bir strateji olmuş. Fakat yine de Rimmel'in göze çarpan renklerini alırken bir kez daha düşüneceğim.


5 comments:

  1. konad için uygun bir renk, ama ben de tek başına tırnağa sürmezdim.

    ReplyDelete
  2. Lila gibi birşey sanırım o ya mor gibi duruyor şişede haklısın. Sedefli bir oje. Olsun Nemonun dediği gibi konadda kullanırsın :)

    ReplyDelete
  3. evet zaten söylediğim gibi çok kötü durdu :( asetonum bittiği içinde çıkaramadım.. en kısa zamanda konad'da denemeliyim o halde (:

    ReplyDelete
  4. benim bu aralar favorim rimmel 416 night flight koyu bir mor, fırcası kalın tek seferde suruluyor ve kolay kuruyor, bulabilirsen denemeni tavsiye ederim.

    ReplyDelete
  5. tamam, bakacağım 416'ya.. teşekkürler =)

    ReplyDelete