Mar 24, 2011

yeni bir grup oje - birazda mutsuzluk!



Merhaba,

Biraz ‘şikayetçi’ bir yazı olacak bu seferki postum ne yazık ki.

Yeşil, sarı ve pembe renkli ojeler almak için alışverişe çıkmıştım fakat ne yazık ki evdeki hesap çarşıya uymadı. Hep kullandığım yerli oje üretici firmalarının neredeyse hiçbirinde bu renklere rastlayamadım. Pastel’de bebek pembesi vardı, flormar’da ise Çingene pembesi kıvamında bir renk. Fotoğraflarda görünüyorlar. Deneme amaçlı aldım fakat istediğim pembe tonu kesinlikle bu şekilde değildi, hatta alakası yok.

Sonra biraz yeşil bakındım ve facia. Pastel 74’ü severim mesela, şurada bir yazıda var kendisi hakkında. Alix Avien’de de Pastel 74’e benzer bir renk vardı deneme amaçlı onu aldım. Sonra yine istediğim bir yeşil tonu ararken yaşadığım hayal kırıklığı kifayetsiz. Pastel’de 74 dışında çok çirkin bir açık yeşil vardı ve simliydi, kolum rafa dahi uzanamadı. Flormar’da ise sadece neon koleksiyonunda fotoğrafta ki yeşil vardı. Anlamadım ki neden sim ile doyurmaya çalışıyorlar oje karışımlarını! Renkleri rahat bıraksalar ya.


Sarıya hiç değinmiyorum bile, zira turunculu, açık kahverengili, simli ve uzaktan yakından sarı ile alakası olmayan bir çok oje vardı ama ne yazık ki sarı yoktu yine. (Şu neon koleksiyonunda ve pastel’de ki highlighter rengini es geçiyorum bu noktada.)


Bende uzun bir google periyodundan sonra bu defa essie,o.p.i. ve china glaze için satın alma girişimlerine en sonunda başladım çünkü yerli oje markalarının -ki çok severim ve gelişimlerini takdir ederim- renk skalası gerçekten hoşuma gitmedi. Ya ben artık alacak bir renk bulamıyorum ya da zevkim tamamen değişti ve bu yüzden bana çok klasik ve klişe bir yolda ilerliyorlar gibi geliyor. Son çıkardıkları koleksiyonlar azda olsa heyecanlandırmıştı beni ama aslında yapı olarak da -özellikle flormar miracle colors- çokta memnun olmadığımı fark ettim. Belki ilerleyen günlerde yazarım onun sebebini de.

6 comments:

  1. canimcim sari, yesil gibi renkleri eminonunde woo marka oje satan bir yer var oradan alabilirsin =) cingene pembesi ise golden rose'da olmali ama numarasini bilemedim simdi.

    ReplyDelete
  2. nemo!!

    çok ama çok sağ ol =) tamam uğrayacağım en yakın zamanda oraya, cidden kaşlarım çatık saatlerdir :/ o yüzden bu bilgi için çok ama çok teşekkür ederim =)

    bu arada çingene pembesi aramıyordum işte ben, o bebek pembesinin biraz daha koyu kıvamlı ama yine koyu pembe olmaktan uzak bir tonunu arıyordum. onu da essie'den buldum, yakınlarda bulamazsam essie'den alacağım sanırım.

    ReplyDelete
  3. yanlis okumusum simdi farkettim =) pastel 52'ye ne dersin? http://nemolatte.blogspot.com/2010/09/pastel-32.html tam orta karar bir renk =)

    ReplyDelete
  4. ahaha :)

    çok iyi, bunu edineyim, olmadı içine biraz beyaz katar istediğim kıvama oturtmaya çalışırım =)

    ReplyDelete
  5. http://www.kozmetiksite.com/china-glaze-oje-–-681-(operationcolor)_fd970029e4f2_UrunDetay.aspx
    böyle sarı falan ister misin? Bu siteye bakmanı öneririm. İstediğin bir oje bulabilirsin. Yada şu gittigidiyor da rio55 mi ne varmış o çok yardım ediyormuş buluyormuş istediğin ojeyi.
    :)

    ReplyDelete
  6. bugün bu siteyi ve rio55'i trincess söyledi bana inanır mısın? :) bende buralardan sipariş vereceğim zaten. artık denemeden bilemem dedim ve kafama koydum yani, umarım yakında elime ulaşırlar da tartışırız beraber =)

    ReplyDelete