Apr 7, 2011

claire's some baby color polishes

Merhaba,

Yolumun üstündeki bir Claire's mağazasından, 2 saniye içinde yine kendimi tutamayıp aldığım birkaç rengi paylaşmak istedim.


Renkler çok soft ve masum durmuyor mu sizce de? Çok hoşuma gittiler, epeydir uğramıyordum claire's'e, son uğradığımda da bu renkler yoktu. Sanırım yeni gelmişler. 64 Chanel Riva'nın biraz yumuşak hali gibi geldi bana.


Sonra bu blogda gördüğüm 50 numarayı da, kahverengi çeşitliliği olsun diye edinmek istedim.

Yalnız bu renk bana kahverengiden çok bordu yada içerisinde mavi-kırmızı pigmentler daha fazlaymış gibi geldi.

Gel gelelim ben bu ojeleri fotoğraflarken güneş açtı, "hadi bizi güneşte de çek Esra" dediler. "Peki" dedim.


Sonra "50'yi bizden niye ayırıyorsun" diye bir veryansın ettiler, bende "bu sefer toplu çekeyim sizi o zaman" dedim.


4 comments:

  1. Rimmel bitsin,Claires'e geçicem :D Çok şirinler :)

    ReplyDelete
  2. ya kesinlikle, bebeklerim onlar benim. ehuehu =)

    ReplyDelete
  3. 66 ya bittim çok guzel ((:

    ReplyDelete
  4. tırnakta da bir o kadar güzel duruyor, henüz fotoğraflayamadım onu ne yazık ki :/

    ReplyDelete