Apr 3, 2011

NOTD: Alix Avien 170



Merhaba,

Bir türlü yüzünü gösteremeyen bahar ve bir süredir benliğimden ayrılamayan melankoli koyu renklere sürükledi beni. Aslında yeni aldığım taze bahar renklerinden sürmek istemiştim ama ruh halim el vermedi. Birde sipariş ettiğim oje paletim hala elime ulaşmadığı için yeni ojelerimi sergileyemedim gönlümce.

Neyse, bu kahverengi oje aslında kendini belli etse bile uzaktan o koyu kahve tandansını tutturamadığı kesin. Siyah gibi duruyor. Fotoğraflarda iki kat. Artılarından biri, iş yerine de uygun bir naifliği var bence.

Biraz fazla mı koyu kahve ne?

4 comments:

  1. esracim tirnaklarin cok guzel =)

    ReplyDelete
  2. denizzz! çok teşekkür ederim :)

    ReplyDelete
  3. Bundan bendede var ve evet çok siyah duruyor. Ama alttaki fotoğrafta kahverengiliği belli oluyor.
    -Deniiz,sana ulaşamıyorum. Sitenden mi kaynaklı benden mi kaynaklı anlamadım :( -

    ReplyDelete
  4. değişik bir oje, bende en sonunda u25 i aldım deneyeceğim yakın zamanda, bu arada deniz'in bloguna wordpressten girebiliyorsun ama, atunnel'dan girince comment bırakılamıyor! :(

    ReplyDelete