Apr 1, 2011

NOTD: Golden Rose Paris 85 (Biri Sarı Oje mi Dedi?)



Bu rengi gördüğümde bende gözlerime inanamadım! Sarı oje öylece duruyordu karşımda. Hemde yerli firmalardan birine aitti. Resmen kendimden geçtim. Bu gerçek mi diye soracaktım az daha görevliye. Öyle bir mutluluk, öyle bir haz! Kim bilir asıl beklediğim şey gerçekleştiğinde nasıl bir mutluluk girdabına atılacağım...

Kıvamı tipik Golden Rose oje kıvamında olan bu renk, kesinlikle hakkını veriyor. Fotoğraflarda 2.5 kat diyebileceğim bir gariplikte sürdüm. Yine bir white coat üstüne çok daha güzel sonuç vereceğini düşünüyorum. Sanırım Chanel Mimosa'a göre biraz daha koyu bir sarı ve eminim ki Mimosa'da minik simler de vardır. Yinede Golden Rose'a bu renk için ne kadar teşekkür etsem az çünkü sarı oje isteğimi bir süredir dile getiriyordum zaten. İyi bir ürün oldu bu benim için. Sürerken biraz hava kaçtığı için pütürlü bir yüzey oluştu ama şu anda matlaştırıcı ile kullandığım için pek bir sorun yaratmıyor benim açımdan ki, matlaştırıcı ile de süper bir kombo oluşturdular.

Birkaç farklı ışıkta da fotoğrafını çektim;


8 comments:

  1. uzun zamandır var bu oje ama ben bunu pek sevemedim :D woo'nun sarısı daha güzel

    ReplyDelete
  2. nasıl çarpmamış gözüme çok kızdım kendime :)

    woo'nun sarısını nereden bulabilirim ki acaba nemo?

    ReplyDelete
  3. Ben de sarı rengi bir sevemedim gitti ya :) Kıyafette de ojede de ölsem kullanmam,bana da yakışmaz zaten neyse ki. Sana güzel durmuş,güle güle kullan ;)

    ReplyDelete
  4. eminönünde satılıyor canım, tam adresi bilmiyorum ama..

    ReplyDelete
  5. Flormarınkinden daha kapalı sarı gibi geldi bana dün bende sarı sürdüm sonra vazgeçtim :)
    Umarım daha güzel sarı ojeler buluruz :)

    ReplyDelete
  6. umarım yaa :) ben nemo'nun dediğine bakacağım ama, şu eminönü'nde ki mağazayı önceden de söylemişti =)

    ReplyDelete
  7. Evet bende oraya gitmek istiyorum. Ama bi eve gidemiyorum ki. Orada çok oje satan yerlerde varmış :)

    ReplyDelete