Apr 7, 2011

NOTD: Rimmel 825 Sky High



Bence çok güzel bir renk bu. Turkuaz bahara açılış oldu. Gerçi fotoğraf çekmeye başladığımda hava kapalıydı. Yinede ruh halime göre sürdüğüm oje renkleri bir nebzede olsa ferahladığımın işareti gibi.


Fotoğraflarda, iki kat kullandım. Tırnaklarımda ışığa göre daha yeşile dönük durabiliyor bu oje, bir değişik ama ben sevdim. Özellikle diğer Rimmel ojeme kıyasla, çok daha güzel.

Sonra birde güneş açınca, güneş ışığında da görüntülemek istedim.

Hope you enjoy the color!


10 comments:

  1. ayyyy guzelde lafmı bttim bende istiorum :)watsonsda bulabilirmiyim cnm sen nerden aldın?

    ReplyDelete
  2. ahah, kıyamam yaa :) ben watsons'tan aldım ve tek bir tane kalmıştı. mutlaka herhangi bir watsons'ta bulursun ama :)

    ReplyDelete
  3. Bende bununla bir post hazırlıcaktim :)
    Bugün alım harika bir renk dmi :)

    ReplyDelete
  4. eveet =) senin blogda da gördüm ama sen benim notd'im olduğunu görüp şaşır diye çaktırmadım, euehuhe yalnız fotolarda tırnakta durduğundan daha açık çıktı, çok uğraştım ama biraz daha açık görünüyor. birde ışığa göre rengi çok değişiyor ojenin :)

    ReplyDelete
  5. Merhaba!
    Bloguma yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim.Bir oje sever olarak renge bayıldım.Rimmel marka hiç kullanmadım.Kullanışlımı?acaba.Çabuk bozuluyor mu?Birde tanıttığınız ojelerin altına numaralarınıda yazsanız.
    Sevgiler:)

    ReplyDelete
  6. rica ederim.

    rimmel kullanışlı, fırçası itibariyle sürümü çok rahat. hatta ojenin yapısınında sürüm aşamasında golden rose yada pastel'den daha iyi olduğunu söyleyebilirim. tırnakta çabuk kuruyor, uzunca süre tırnakta ilk sürüldüğü an gibi kalıyor.

    bunun dışında tanıttığım ojelerin numaraları üstlerinde yazıyor, gözünüzden kaçmış herhalde :)

    ReplyDelete
  7. Tmm bebegm tabisi bakcam kacsı yok :)
    Ayrıca mimlendin :)beklıorum soruların cvplarını

    ReplyDelete
  8. ah tamam canım =) bayadır bakamıyordum bloga, birazdan cevaplayacağım :)

    ReplyDelete
  9. begenerek kullaniyorum bende bu rengi:)

    ReplyDelete
  10. bu renk çoğumuzun favorisi sanırım :)

    ReplyDelete