Apr 6, 2011

oje yerine oje kutusu alsaydım!

Merhaba,

Yine yeni alınmış ama çoktandır buraya konmayı bekleyen ojelerim var. Garip bir cümle farkındayım. Aslında ojeleri alalı bir haftayı geçti sanırım, fakat ben oje paletimi beklediğim için yazmamıştım. Sonra bugün artık bir haftayı da geçince paleti sipariş ettiğim firmayı aradım. Dedim, hani benim oje paletim? Mailime fatura geldi ama palet ortalıkta yok. Bana dedikleri şu, o palet ellerinde yokmuş, ilgili departmana bildirmişler fakat ilgili departman beni haberdar etmeyi unutmuş. Bende haliyle bir güzel azarladım. O zaman sitenize lütfen stokta yok duyurusu ekleyin ve boş yere fatura kesmeyin. Hesabımı henüz kontrol etmedim ama sanırım parayı yatırmış olmalılar. Ben telefonda kızınca görevli affedersiniz Esra Hanım şeklinde kibar konuşmaya başladı. Burada isimlerini verip rencide etmeyeceğim ama merak edenlere firmanın ismini mail aracılığıyla söyleyebilirim.

Şimdilik palet hikayem böyle, yani hala daha nereden satın alacağımı bilemiyorum. Bir fikri olan?

Gelelim yeni ojelere.

İlki Golden Rose'un yeni koleksiyonu. Parfümeride ki adam öyle söyledi, belki o da bilmiyordur yeni değildir, çünkü artık parfümerilere bu konuda güvenemez oldum. Renkler üstlerinde yazıyor fotoğrafta. Yalnız, 34, 53, 85 ve 108 zaten var olan ürünlerdi. Diğer renkler yeni çıkmış.


34'ü önceden denemiş ve çok beğenmiştim. Buradan o postu görebilirsiniz. 85'i de büyük bir hevesle anlatmıştım. O da burada. Birazdan da 108'in postu da gelecek.


Sonrasında flormar standına da acaba onların da yeni renkleri var mı diye uğramadan edemedim. Miracle Colors serisinden sonra yeni bir serileri yokmuş henüz. Bende o yüzden, Tansu'nun blogunda uzun zamandır gözüme kestirdiğim U25 ve mavi çeşitliliği olsun diye neon maviyi, birde bahar rengi olarak kullanabileceğim bir rengi aldım.

Sonrasında da birer tanede parfümeride ki diğer markalardan kaptım. Bir tanesi uzun zamandır gözüme kestirdiğim ve China Glaze for Audrey elime geçene kadar beni tatmin etmesi için aldığım Rimmel 825 Sky High. Diğeri, Pastel'den bahar rengi olabilecek bir oje. Bir diğeri de Alix Avien'in ilginç bir rengi. Fransız manikürü yaparken kullanabileceğimi düşünerek onuda sepete attım.


Ve artık bir oje kutusu daha almamın zamanı kesinlikle geldi!

**China Glaze for Audrey'nin görseli, buradan alınmıştır.

3 comments:

  1. Ojelerin harika gözüküyorlar :) Mavi miracle ı almana sevindim :) Ve rengarenk golden rose'lar çok şeker :)

    ReplyDelete
  2. golden rose un 88 ve 86 numaraları gecen yaz da vardılar.. =)

    ReplyDelete
  3. @mumu, haha tahmin etmiştim zaten :)

    @tansu teşekkür ederim canııım^^

    ReplyDelete