May 1, 2011

20 Günlük Bir Aradan Sonra - Pastel 303/304



Merhaba,

Uzun süredir oje postu yayınlayamıyordum. Yaptığım tüm özel manikürleri (özellikle Kate Nash konseri için funky french ve moon manikürünü kombine etmiştim) yada denediğim renkleri fotoğraflamaya çalıştım ama hep bir aksilik girdi araya. Sonrasında, toplamda 3 tane tırnağım fena şekilde durup dururken kırıldı. Bende bir süre oje sürmemeye karar verdim. Ta ki bugüne kadar.

Ben bir yandan sürekli yeni oje almaya devam ediyor fakat sürmüyorken dün bir arkadaşım, hadi benim hatrım için sür Esra dedi. Bende ona 'peki' deyince dün aldığım ojeleri bir hevesle süreyim istedim.


Pastel'in Limited olarak piyasaya sürdüğü 303 ve 304 numaralı ojeler. Ben alırken kesinlikle neon olduklarını fark etmedim. Hatta şu anda da emin değilim öyle mi değiller mi. Neden Limited olarak piyasaya sürüldüklerini de bilmiyorum. Bu ojeler konusunda fikri olan beni bilgilendirirse de çok sevineceğim.


Elimde ise solgun ve yağmurlu havada ne kadar güzel durursa anca o kadar güzel durdu işte. Yarın değiştireceğim bu rengi...


Bu postu da Elif A.'ya ithaf ediyorum büyük bir sevgiyle!

6 comments:

  1. bu ojeler cok guzel neonlar evet sanırım limitliler cunku morunu hiç biyerde bulamıyorum :(

    ReplyDelete
  2. yaa.. :/ ben morunu görmemiştim bile.. ben çok neon tercih etmiyorum, o yüzden çok sevmedim bunları ama diğer pastel ojelere nazaran daha çabuk kurudular :)

    ReplyDelete
  3. turuncuyla pembeyı keşke bi arada kullanmasaydın.. mor ve turuncu çok daha güzel olabilirdi..hatta konad fln uyumlu olurlar. pembenin rengi çok hoş yalnız..(:

    ReplyDelete
  4. teşekkür ederim.. ya ikisini de sevmedim zaten, sileceğim sabaha =) =)

    ReplyDelete
  5. Elif A. kocaman sevgilerini gönderiyoooor! =*

    ReplyDelete
  6. ben elif A.'yı çok seviyorummmmmm!! <3 <3

    ReplyDelete