May 20, 2011

NOTD: Pastel 36 (or pomegranate blossom should i say?)



It's been quite a while since i blogged. I have some errands to run nowadays, so it's been sorta busy.
Anyways, here is my latest manicure. The polish is from a turkish brand Pastel, number 36. It is like a shimmery and reddish pomegranate blossom. Since my nails are broken, i wanted to cut them short and use like this for a while. The reason that i put on this color today is only because to welcome spring but hey! there is no sun, and spring is still far far away it seems...


4 comments:

  1. Bende tırnağımı kuaför kırınca kestirttm seninkilerin boyundadır en fazla :/ yaza/bahara/kışa ( artık hangı mevsımde mayıs kendını şaşırdı ) inat fosforlu pembe surdum :D Bu renge kendı tırnağmda alışamadım ben..

    ReplyDelete
  2. bu renk derken fosforlu pembe mi, yoksa bu mu :)
    inan bende alışamadım, hatta sevmedim bile denebilir.. birkaç saate değiştireceğim kendilerini..
    bu arada tırnaklarımın da bu kadar kısa olması garibime gidiyor biraz :/

    ReplyDelete
  3. bu renkten kastım resımdekı renk fosforlu pembe değıl bende dun yayınladım bu rengı bende sewmedığımı belirttim hatta (: çıkarttım snra :D benımde çoook garibime gidiyor senn ne kadardı boyları bılmem ama bnm 7mm di 1cm yapcaktım olmadı:D nerden çıktı boyunu ölçmek dersen arklar soruyordu hep kaç cm kızım bnlar die :D şımdı 1mm fln belkı yok :S çok garip ya ellerim küçüldü resmen

    ReplyDelete