Jun 16, 2011

NOTD: Alix Avien 253


Hi!

Last night, with a sudden decision i polished my nails with a shimmery dark green from a local brand Alix Avien. It has the most awful brush by the way. Only this product, i haven't experienced such a terrible polish brush before. So it was kinda hard for me to apply it but here we go;

After putting it on 2 coats, i wanted to apply a coat of Rimmel Matte Pro. It was better in this way i think.



-------------------------------------------------------------------------------------------------

Merhaba,

Dün gece aslında oje sürmek aklımdan bile geçmezken bir anda yine boyayıverdim tırnaklarımı. Alix Avien 253'ü kullandım. Karşılaştığım en berbat fırçaya sahip bu oje, onu fotoğraflamayı unuttum. Kılları kalkmış böyle, düzgün sürülemiyor. Düzgün sürülemediği fotoğraflardan da belli oluyor zaten. Sonra iki kat ojenin üstüne bir katta matlaştırıcı sürdüm ki böyle çok daha iyi oldu bence.

6 comments:

  1. Tek sevdiğim yeşil oje ! :) Mat hali de güzel olmuş,deneyeceğim mutlaka ;)

    ReplyDelete
  2. ben o kadar çok beğenmedim de, sende daha iyi duracak ama eminim! :)

    ReplyDelete
  3. alix'in yeni ojelerinde bi fırça kötülüğü ben de fark ettim canım nedense bozmuşlar..

    ReplyDelete
  4. şaştım kaldım nemo, görünce o kılları kalkık fırçayı :)

    ReplyDelete
  5. Aaaa ben buna yorum yazmışım tek sevdiğim yeşil oje diye ama hatları karıştırmışım şimdi farkettim hahahh :D Ojelerin nolarını ezbere bilmeyince böyle oluyor işte . Ben bunu zümrüt yeşili Alix sanmışım :)) Bu 253ü ise bugün daha yeni aldım :))))

    ReplyDelete