Jun 10, 2011

NOTD: Cherry Blossoms

Hey you guys!

Before going into details of today's manicure I would like to mention Kayla Shevonne and her lovely blog. Whole idea of this manicure is belong to her and she even posted a tutorial about it like couple days ago. You can find it here. Since I love the 'Cherry Blossoms' manicure since the day i saw it in her blog. I finally got the power to change my manicure. The reason why i'm saying that i got the power is because i finally have the courage to clean the indigo blue. Its been almost a week with that color until today.

Anyway, here are the polishes that i used in this mani;

I started with my regular base coat from you nails, then applied two coats of rimmel 500 peppermint as base colour. To draw the trees, i used golden rose nail art collection. Black 106 for the branches, white 101 and red 117 for the blossoms. Unfortunately i applied a coat of flormar top fluo instead of another top coat and it messed up everything. I didn't have enough time to re-done the manicure. Hope it looks better than my concerns on my nails... So here it is;


I hope top coat's fault doesn't look so bad.
By the way, the song Cherry Blossom Girl can be listened here.



--------------------------------------------Turkish-------------------------------------------

Merhaba, bugünün manikürünün detaylarına geçmeden önce Kayla Shevonne ve onun çok beğendiğim blogundan bahsetmek istiyorum. Bu manikürün tüm fikti ona ait ve blogunda nasıl yapıldığına dair detaylı bilgi de mevcut. Buradan görebilirsiniz. Ben kiraz çiçeklerini sevdiğim için Kayla’nın blogunda gördüğüm andan itibaren bu manikürü yapmak istedim ve en sonunda indigo mavisini tırnaklarımdan silmem için de iyi bir bahane oldu bu. Çünkü neredeyse bir haftadır aynı manikür vardı.
Kullandığım ojeler ise; her zaman kullandığım you nails base coat, üzerine 2 kat rimmel 500 peppermint taban rengi olarak. Sonrasında ağaçların dallarını çizmek için golden rose nail art koleksiyonundan siyah renkli 106’yı, çiçekler içinse beyaz renkli 101 ve kırmızı renkli 117’yi kullandım. Ne yazık ki manikür bittikten sonra, flormar top fluo’yu sürmek gibi bir hata yaptım ve tüm manikürü berbat etmek üzereydim ki durdum.
Umarım tırnaklarım top fluo’nun yarattığı kadar kötü durmuyordur.
Hazır bu manikürü yapmışken cherry blossom girl'ü paylaşmadan da edemedim. Buradan dinleyebilirsiniz.

8 comments:

  1. wayyy çok guzel olmuş manikürün (:

    ReplyDelete
  2. çok güzel olmuş gitgide daha ayrıntılı süsler yapıyorsun çok güzel :)

    ReplyDelete
  3. Yaşasıınn değişik güzel bir mnikür ellerine sağlık ;:)

    ReplyDelete
  4. kızlar çok teşekkürler :)

    tansu resmen gelişimimi birebir gözlemliyoruz :)

    ReplyDelete
  5. ya ben resmen kopmusum buralardan, ne guzel olmus =)

    ReplyDelete
  6. yok aslında tam istediğim gibi beceremedim de, ama çok sağ ol ^_^

    ReplyDelete
  7. teşekkürler, aslında top coat alt üst etti her şeyi ama.. :)

    ReplyDelete