Jun 2, 2011

NOTD: Golden Rose Paris 132


I hate the form of golden rose polishes. I definitely hate it, i'm not gonna buy anymore from this local brand (of course there can be exceptions for catchy colors) but i made my decision. Why they still did not concentrate the thickness of the dye in the mixture, i don't know. But they should be aware of the situtation, this is not some water colour set here we are putting on our nails!

Anyway because i love this light blue colour, i again go with it today. After i'm done with all the golden rose polishes that i haven't applied yet but bought somehow, i won't be swatching it, not anymore.
I applied three coats of polish maybe three and a half..

Today sun winked at me;

5 comments:

  1. yapıları cidden kötü bazı ojelerinin, ama yeni renklerini güzel tutturmuşlar maviler yeşiller falan çok iyi yani =) bugun 130 numaralı elektrik mavisi gibi bi rengini aldım misal, şahane
    88 vardı bi tane allahım rengi tatlı diye almıştım ama korkunçtu, sürülmedi, 7 kat falan sürmek lazım sanırım :) çöpe gitti direkt.
    bulamıyorum diyorsan taksim erkul kozmetik veya metrocity'ye bak =)

    ReplyDelete
  2. @benimadımkırmızı ya evet işte rengine kalıp alıyorum ama.. @nemo sonra yapısı yüzünden nefret ediyorum, sürerken, sürdükten sonra, bir de o kadar kat sürdüğüm için kuruması uzun vakit alıyor ve delirtiyor beni. 130 ben de aldım, henüz sürmedim de uzun bir süre alsam da sürmeyeceğim golden rose, bugün öyle sinir oldum :)

    ben erkul'da hiçbir zaman yeni renk görmedim ya, her geçtiğimde uğruyorum hep chanel 505 dupe ları görüyorum :)

    ReplyDelete
  3. Yok arkadaş erkulu çok övdüler İstanbula gittiğimde kendimi direk attım istiklaldekine ama umduğumu bulamadım, bi kere ojeler karmakarışık elimi atasım bile gelmedi. Sadece kare şişe olanlar standdaydı ama bakmak bile istemedi canım. yeni renkler fln yoktu ben gittiğimde

    ReplyDelete
  4. eveett aynen katılıyorum işte.. o karmaşaya elini daldırası gelmiyor insanın (:

    ReplyDelete