Jun 8, 2011

NOTD: Moon Manicure


-----------------------------------English Version is at the bottom-----------------------

Beni son derece heyecanlandıran bir oje postu olacak bu sanırım. Çünkü uzun zamandır, içime bu kadar sinen bir renk sürmemiştim. Gördüğüm anda vuruldum bu ojeye. Genelde tırnaklarıma ruh halimi birebir yansıtan manikürler uygulamaya çalışırım. Uzun zamandır da bir türlü istediğim gibi ve beni yansıtan renkler kullanamamaktan muzdariptim.

Gel gelelim bu rengi sürdüm süreli - yaklaşık 5 günü geçti - hala daha farklı bir renge geçemedim. Oje soyuluyor, düzeltiyorum. Bir kısmı kalkıyor yine düzeltiyorum. Öyle böyle hala tırnaklarımda işte. Bu rengi de ilk nemo'nun blogunda görmüştüm. O da indigo mavisi diye tanımlamıştı. Ben de öyle tanımlayayım. Oje alışverişine çıktığımda bu rengi sürekli 'gri' diye tanıtan satış görevlilerini de buradan son derece içerliyorum. Renk şu linkte olduğu gibi. Mavi, yeşil karışık. Farklı bir tonu var.

Oje Alix Avien 252 numara. Yapısı çok güzel. Fotoğraflarda bir kat base coat üstünde iki kat oje var. Bayıldım ve ayıldım bu renge!


Sonra birkaç gün sonrasında renkten sıkılmamama rağmen bu renkle neler yapabilirim diye düşündüm. Aklıma ilk önce matlaştırmak geldi ama onun yerine neden en sevdiğim manikürlerden biri olan moon manicure'ü denemeyeyim ki dedim. Ve gecenin bir yarısı kitap okurken böyle bir şeyler çıktı ortaya;

Benim çok hoşuma gitti. Biraz fazla büyük yarım aylar olsa da güzel durdu bence. Bir tek sol elimin yüzük parmağını düzgün yapamadım, o kadar da kusuru olsun bu seferlik dedim. Flormar Nail Art serisinden NA09 numaralı altın rengini kullandım.

Birkaç farklı fotoğraf çektim ve sol elimin yüzük parmağı bozuk olunca diğer elimin de fotoğrafını çektim ilk kez. Normalde sağ elime daha kötü oje sürmeme rağmen kötü olmadı sanki.

Son bir fotoğraf daha;

Nasıl olmuş sizce?


English;

Hey you guys! I used local brand Alix Avien 252 and Flormar NA09 for the moon manicure. I adore the color blue indigo so much that its been five days now but i still didn't change my manicure. Hope you like it too!

13 comments:

  1. bana da yapcakmışsın diyolar

    ReplyDelete
  2. Ayy ben de bugün görür görmez kaptım bu rengi ! Bilmiyordum Alix'in böyle güzeller güzeli bir renk çıkardığını. Bana da görür görmez gri-mavi gibi geldi,bayılırım gri-maviye :)) Sana da çok yakışmış,bana da yakışacak umarım hehehh :D

    ReplyDelete
  3. değil mi? çok güzel bence de :)

    teşekkür ederim canım ^_^

    ReplyDelete
  4. aaa, çok güzel olmuuş :)
    renk çok güzel, altın renkli moon manicure de çok beğendiim :)

    ReplyDelete
  5. bence çok güzel olmuş :) sağ elind gayet başarılı :)

    ReplyDelete
  6. yaa çok teşekkür ederim :) utandım ^_^

    ReplyDelete
  7. şekerim çok güzel olmuş =D

    ben bu renge mavimsi morumsu gri derdim ama =D yeşile çalıyo gibi gelmedi hiç.. bilemedim

    ReplyDelete
  8. nemo çok sağ ol :)
    yani işte birazcık var sanki, görüyorum ben o yeşile çalan kısmı onda :) ehue :D

    ReplyDelete
  9. Gayet güzel olmuş ben hiç yarım ay denemedim ya :D yeni fark ediyorum (:

    ReplyDelete
  10. Ben de biraz önce sürdüm bu 252yi ama ben resmen gri görüyorum şu gece saatlerinde bu ojenin rengini ya :)) Senin fotolarda baya maviye dönük çıkmış :D

    ReplyDelete