Jun 1, 2011

NOTD: Rimmel 061 Exotica


Hi!

Yesterday, I put on this red nail polish from Rimmel that has golden shimmering part in the composition. The thing is, on my nails i was expecting to see more golden shimmer than it is now. It almost looks like just 'red'. Nothing more. Liquidity of the polish is sorta good and easy to apply with a nicely structured brush. Only thing that bothers me is that there is not enough golden shimmers on my nails. I don't know why. Anyways, here is the result;


A base coat and two coats of polish by the way.


The reason why i insist on to see more golden on my nails is totaly this! Enjoy!

6 comments:

  1. rock in red e ne kadar benziyor :D

    ReplyDelete
  2. aa evet :) sen söyleyince fark ettim şimdi.

    ReplyDelete
  3. Yazlık bır kırmızı bence kışın bordo yazın böle canlı tonlar iyi gidiyor :D

    ReplyDelete
  4. aslında daha melankolik bir renk sürecektim, sırf şu kırmızının içindeki altın rengi parıltılara kandım. onlarda fos çıktı tabi o ayrı :)

    ReplyDelete
  5. rock n red bundan daha ışıltılı, hem de konadla oluyor. ama kalmadı onlardan of =// şey diycem, altın ışıltıları daha belirgin duran bi oje isterden golden rose mecik 308'i tavsiye ederim. bayılıyorum ben kendisine =D

    ReplyDelete
  6. ah nemo ah.. o golden roseları bir bulsam evime kiosku taşıyacağım ama yok, fakat not aldım. bakacağım en kısa zamanda =)

    mesela bak dün, 94-217 ve 228 i almak için çıktım, sanırım senden görmüştüm emin olamıyorum. neyse sadece 94ü bulabildim, elim boş döndüm eve yine :/

    ReplyDelete