Jul 29, 2011

Yeni Flormar Oje 431 vs. Yeni Pastel Oje 123

Selam,

Kendim şu ara oje sürmeyip tırnaklarımı nadasa bırakmış da olsam, bu oje tanıtmayacağım anlamına gelmiyor. Sürekli oje almaya devam ediyorum ve o kadar zor tutuyorum ki kendimi sürmemek için, çok zormuş ya...

Dün, Flormar kioskunda Flormar'ın en yeni ojesi 431'e denk geldim. İlk görüşte bana direk Pastel 123'ü hatırlattı ama Pastel'e kıyasla daha büyük, kocaman simleri var. Yaz ojesi gibi durmasa da tam bir 'havuz' ojesi bence. Yanmış tende, havuzun içerisinden çok güzel görünmez mi bu oje sizce de?


Bu fotoğrafları çekerken, ya şimdi oje postu yapıyorum ama nasıl elim de o karede olmaz ki diye düşündüm, elimi de fotoğrafa dahil etmeye karar verdim. Tırnaklarımda oje yok göreceğiniz gibi. Sebebi istemediğim bir şekilde sararıp, kırılıp, üst yüzeylerinin soyulmaya başlamasından kaynaklı. Açıkçası bu durum hiç hoşuma gitmediğinden yaklaşık 3 haftadır oje sürmüyorum. Tırnak yüzeyi eski haline döner gibi fakat sarı renk tam olarak geçmedi. Uzayan kısmı sürekli kestiğim için azaldı ama tamamen geçmeden yeniden oje sürmeyeceğim. Base Coat kullanmama rağmen böyle olması beni çok üzdü açıkçası, bu sebeple tırnak sağlığım açısından birkaç hafta daha nadasa bırakacağım. Tırnaklarım çıplak gibi fotoğrafta resmen. Sizce?


Gelelim Pastel 123 ile Flormar 431'in farkına. Açıkçası renk olarak, yanar döner yansımalar olarak net bir benzerlik var. Fakat önceden de belirttiğim gibi Flormar'ın içerisinde çok daha büyük yapılı ışıltılar, simler varken Pastel'de bundan ziyade daha yeşile ya da sarıya, açık maviye, turkuaza dönük bir pigmentasyon var. Fakat yine de ilk görüşte o benzerliği yakalıyorsunuz;


Bir fotoğraf daha alalım ki fark ya da benzerlik daha net görünsün, bu arada "keşke tırnaklarımda gösterebilseydim o farkı ama" demeden de duramayacağım...



4 comments:

  1. benim tırnaklarım hep sarı. onları görmemek için oje sürüyorum hahahah.
    pastelin bu rengi tırnak boyuyor yalnız. mavi yapıyor yani sarartmadı ama. base coat kullandım bişey olmadı. flormarınkini de alsam mı acaba hehe. bu arada mesaj attım sana, geldi mi?

    ReplyDelete
  2. evet şimdi gelmiş nemocuum, çok sağ ol, ya ben pamuğu uzun süreli alifolilerle sararak çıkardığım için bir de base coat um sayesinde koyu renkler öyle kolay kolay boyayamıyor beni :)

    ReplyDelete
  3. Pastel 123 harika denizde sudamükemmel görüyor bu ojeyi arkadaşımda görmüştüm demekki yeniymiş tüh :D

    ReplyDelete
  4. oo senn cooktan almıssın cnm:)

    ReplyDelete