Aug 28, 2011

Yüzyılın En Kötü İcadı Takma Tırnak




Uzun zamandır (yaklaşık bir buçuk ay kadar) tırnaklarımı dinlendiriyor, hiçbir şekilde oje sürmüyordum. Birkaç gün öncesinde tırnaklarımdaki sarı bölgelerin tamamen yok olduğunu gördüm ve şu anda düzgünce uzamalarını bekliyorum yeni ojelerimi denemek için.

Bu esnada da sürekli oje almaya devam ettiğim için onları deneyememek beni yiyip bitiriyordu. Ben de bu yüzden bir ara takma tırnak aldım belki kullanırım diye ama benim için tam bir fiyaskoya döndü diyebilirim.


Bir kere tırnakları parmağıma yapıştırmadan oje sürmek çok zor. Ben de diğer türlüsünü düşünemiyorum. Amacım elime oje veya aseton temas etmeden takma tırnak kullanabilmek çünkü. Gel gelelim, yine de parmaklarım bata bata o tırnaklara ojeleri sürmeyi başardım ve birkaç gün iyice kurusunlar diye kullanmadım. (Takma tırnakların uçları bembeyaz olduğu için 4-5 kat oje sürdüklerim oldu)

Bu süreçte de gerek etrafımdaki insanlardan gerekse takip ettiğim bloggerların bazılarından takma tırnakla ilgili olarak sürekli olumsuz feedback verildiğini gözlemledim ve benim planlarım yattı mı?

Zaten tırnağıma direkt temas edecek olan yapıştırıcı ve de sonra o yapıştırıcıyı çıkarmak için özel olarak kullanacağım bir başka maddenin de onca aylık sabra ve sarı bölgelerin geçmesi için gösterdiğim çabaya büyük bir negatif etkide bulunacağını anladım. Böylelikle takma tırnaklar sadece yapıştırmadan tırnaklarıma yerleştirilerek pozlanmış birer 'kötü anı' ibaresi olarak gelip geçtiler hayatımdan...




7 comments:

  1. sana katılıyorum! takma tırnak çıktı, mertlik bozuldu :P :D tamamen gereksiz bir olay.

    ReplyDelete
  2. boşu boşuna tırnaklarını boş bırakmış olurdun onları yapıştırsaydın. benim için sarılık pek önemli değil çünkü ojesiz hiç durmuyorum :)

    ReplyDelete
  3. aynen öyle olacaktı. ya ben yine de arada böyle dinlendireyim istedim. şimdi eski formlarına kavuştular. heyecanla uzamalarını bekliyorum! :)

    ReplyDelete
  4. son fotoğraftaki orta parmağındaki ojeye aşık oldum bence. hemen kimlik bilgilerini rica edeyim!
    bu arada cidden o tırnakları iyi ki yapıştırmamışsın, rezillik çıkıyor, cidden berbat oluyor tırnaklar.

    ReplyDelete
  5. yavrucum, o oje pastel'in limited çıkardığı neon renklerinden turuncu olanı. blogda var sanırım onunla ilgili bir post, 304 olması lazım numarası. asıl yeni koleksiyonu (yaz renkleri olan) çok daha iyi değil mi?

    ReplyDelete
  6. e o zaman bende var ki ama o oje, hiç öyle durmuyo. hüzün kapladı şu an.

    ReplyDelete
  7. Mecbur kaldığım zamanlarda takma tırnak kullanıyorum ve takma tırnakları çıkarttıktan sonra tırnakta kalan yapıştırıcıyı çıkarmanın yolu çok basit. Simli ojeleri çıkarmakta kullandığımız folyo methodunu uygularsan yapıştırıcı yok oluyor. Bazen tırnaklar fazla yapışmış oluyor ve çıkmıyor o zaman da yine aynı yöntem ile takma tırnakların yumuşamasını ve erimesini sağlayabilirsin. Aslında o kadar da korkulacak bir şey olduklarını sanmıyorum.

    ReplyDelete