Sep 12, 2011

Golden Rose Mat Oje Serisi (Sonunda)

Merhaba,

İki haftadır takibinde olduğum Golden Rose Matte Velvet Serisini en sonunda az da olsa edinmiş bulunmaktayım. Ojeleri sonunda buldum bulmasına da, kioska gittiğimde bir de ne göreyim? Sadece 4 adet kalmış. '4'. İnanılır gibi değil! Görevli bayanı birkaç defa sorularımla; "Tüm koleksiyondan sadece bunlar mı kaldı, emin misiniz?" "Aşağıda, dolaplarınızda saklı renklerde mi yok?" şeklinde sıkıştırmış olsam da resmen sona ve dona kalmış bulundum. Hayır, insanlar ne ara fark etti mat oje serisini, ne ara bu kadar oje seçimi konusunda aştılar kendilerini anlayamadım. Biz değil miydik hep yakınan, sürekli klişe renkler sürüldüğüne ve üretildiğine dair! Gerçi böyle olması sürekli oje firmalarının birbirlerine karşı rekabetini arttıracak ve bundan en büyük payı da biz oje severler alacağız gibime geliyor.

Neyse, sonuç olarak perşembe günü koleksiyonun diğer renkleri kioska gelecekmiş. Yeniden uğrayacağım kesinlikle. Ben can havliyle bir anda aldığım 4 rengi paylaşayım daha fazla lafı uzatmadan:

Siyah, mor, açık mavi ve gri renklerdi benim payıma düşen görüleceği üzere. Henüz denemedim, 102 numarayı yakında denerim, diğer 3 renk ise havalar biraz daha soğuyunca muhtemelen. O kadar hevesle almış olmama rağmen, kapaklarını açıp yapılarını incelemeye çalıştım sadece. Yakında tırnak paletim (nail art wheel) gelince, daha pratik bir şekilde gösterebileceğim sanırım.

İlk fotoğraftaki sıramalayı bozmadım, tüm fotoğraflarda numaraları aynı o yüzden. (oje numaraları ilk fotoğrafta yazıyor.)

Son olarak bir de artistik poz verdirdim;


Sevgiler...

12 comments:

  1. Çok güzeeeel görünüyorlar yaaa offf ,Golden Rose kioska gitmek lazım bu ara :( Güle güle kullaan,swatchları merakla bekliyorum :)

    ReplyDelete
  2. teşekkürler canım, aynen. bir de bence bunlar koleksiyonun vasat seviyesindeki renkleri. çok daha güzelleri var. :)

    ReplyDelete
  3. siyah dısında mat oje sevemedim yaaaaaaa :(

    ReplyDelete
  4. ben de aslında koyu renkleri seviyorum. açık renkte nasıl olacak hiç kestiremiyorum. gri de güzeldi mesela. bu daha simli gibi bir gri, bakalım nasıl duracak. :)

    ReplyDelete
  5. Bunlardan 3er tane yolladılar benim ilk yazdığım posttan beri dahada hiçbir yere yollanmamıştır ürün yani 4 tane değil kalması asıl hiç kalmaması lazımdı :)
    yaşlı bi teyze bana sürdüğüm mat ojeye çok çirkin duruyor falan demişti yani herkes bayılmıyor malesef :)
    Hayallerini yıkmak istemezdim ama esracım öyle işte güle güle kullan ben hepsini denedim ama :p

    ReplyDelete
  6. yaaa. şansıma işte.

    hangi renkleri önerirsin ki o zaman tansucum? ben mat ojeyi seviyorum, özellikle koyu renkte seviyorum. :)

    ReplyDelete
  7. mat olacaksa siyah ve laci olacak ama du bakalım bunlar nası cıkacak mrkla bekliore:P

    ReplyDelete
  8. koyu kırmızı var 4 numara mıydı 6 no mu neydi o çok güzeldi :)
    siyahta 10 numara laciverti bende çok seviyorum ilk sürdüğüm oydu :)
    velvet serisi yarı mat ama yinede sen bilirsin cnm :)

    ReplyDelete
  9. bunlar yar mat olanlar mı? çok cahilim ya =)
    tam mat olanlarda ne yazıyor şişelerin üstünde?

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. gözlerime inanamadım yaa çok çok müthişşş :)

    ReplyDelete