Sep 27, 2011

My Ugly Manicure and Born Pretty Store Shopping

Merhaba,

Başlıkta da görüleceği üzere birkaç gün kullandığım ve son derece yıpranmış olan ayrıca çok da hoşuma gitmeyen manikürüm ile karşınızdayım. Aslında bu manikürde Golden Rose Matte serisinden ve China Glaze Crackle serisinden ojeler de kullanmış olduğum için alışılmışın dışında. Fakat yine de sonuç beni memnun etmedi.

İlk olarak Golden Rose'un Matte serisinden 11 numaralı gri-mor karışımı bir renk olduğunu sanarak aldığım ve sürdükten sonra lacivert çıkan ojesini göstereyim.

Yapısı alışmış olduğumuz sulu kıvamda olan Golden Rose ojelerinden daha yoğun mat olduğu için. Fakat fırça darbeleri sizin de gözünüzden kaçmaz herhalde. İki kat sürdüm ojeyi, bir baktım kururken çizgiler çoktan oluşmaya başlamıştı. Zaten rengi şişede olduğundan farklı çıkınca bende bir hayal kırıklığı oluşmadı değil. Yakından görelim,

Sonrasında bu ruhu halime hiç hitap etmeyen renkten kurtulmak adına China Glaze Crackle koleksiyonundan -sevgili Oje Delisi'nin çekilişi ile kazanmış bulunduğum- Latticed Lilac'i sürdüm. Tanrım! Bir oje bu kadar mı zarif çatlar...

Görüleceği üzere çatlamak ve çatlamamak arasında gidip geliyor. Gerçi ben onu da iki kat sürdüm, belki ondandır. O kadar yumuşak bir yapısı var ki hediye gelen diğer China Glaze oje de böyle. Yumuşacık bir tırnak yüzeyi oluşturuyorlar. Latticed Lilac'in rengi nasıl sizce?

Ve en sonunda Born Pretty Store'a verdiğim sipariş, Tansu'nun korkutmasına rağmen sağ salim elime ulaştı. Hatta trajikomik sebepler neticesinde siparişim çift geldi. Bir adet nail art wheel, bir adet de dotting tool siparişi vermiştim. İkişer tane geldiler. Hal böyle olunca, önceden söz verdiğim gibi dotting toolları yakında Tansu'ya, nail art wheel i de Nemo'ya vereceğim. Umarım bu minicik hediyeler mutlu eder sizi kızlar!

Dotting tool 5'li set halinde. Farklı farklı ebatlarda noktacıklar yapabileceğim anlamına geliyor bu. Biraz google görsellerde araştırma yapıp, youtube videoları izlemem gerekecek sanırım kendilerini kullanabilmem için.

Yaklaşık 1 senedir aradığım nail art wheel e de en sonunda kavuşmuş olmanın sevinci içerisindeyim.

3 comments:

  1. eline ulaşmasına sevindim =) bana hediye edicek olmana da sevindim çok şirinsin =) bu golden rose rengine baktım ama almamıştım ben. alasım geldi şu anda. heheh. görüşelim senlen. ben de frankenler yaptım hep hehhe

    ReplyDelete
  2. Golden Rose mat ojesinde istediğinin olmamasına üzüldüm ama şişeler yanıltabiliyor. Zaten kartelasıda yok bir kağıt üstünde gözüküyor. Normaldir farklı olması. İki kat sürünce çatlamamış pek ama daha gizemli hava vermiş. Dediğin gibi CG ler çok yumuşacık parmaklarıma sürmek istiyorum :D
    Siparişin içinde çok sevindim. Aslında bi tane gelse almıcaktım sonuçta senin işine yarar ama iki tane gelmesine ayrı bir sevindim ve gerçekten çok teşekkür ederim hediye için. Şu an mutlu oldum :) Siz görüşün tabi ben yokum :(

    ReplyDelete
  3. @nemo cumartesi 5 sonrası bir şekilde bir yerlerde denk gelelim seninle :)

    @tansu bana adresini filan mail atsana bebek!

    ReplyDelete