Sep 12, 2011

NOTD: Heal The World

Merhaba,

Yaz renklerimi bitirmeye çalışıyorum havalar iyice soğumadan, yağmur yüzünü göstermeden. Amerika'dan gelen şekillerle mavi-yeşil bir manikür yaptım. Şu anda Mavi-Yeşil Light çağrışmadı mı? Çağrıştı. Gel gelelim, ben bu manikürü yaparken ormanları, yeşil alanları, arazileri...vb. (yeşil) ve okyanusları, denizleri, gölleri...vb. (mavi) çağrıştırması için uğraştım.

Önce kullandığım ojeleri görelim;

Pastel ve Flormar eşliğinde, tabanda da You Nails Base Coat var. Hazır yeri gelmişken, base coat um bitmek üzere ve bu noktada önerilere açığım. Siz base coat olarak neler kullanıyorsunuz?

Sol Elim;

İki kat Pastel 78 üzerine Kiss Nail Artist kitinden çıkan desenlerden bana en çok dalgayı çağrıştıran desenleri Flormar 46 ile uygulamaya çalıştım. Böyle bir şeyler çıktı ortaya...

...baş parmağımda ise su damlacıkları var;


Sağ elime geçecek olursam;

İki kat Pastel 307 üzerine yine aynı nail art kitten kelebek desenini Flormar 50 ile boyadım. Doğayı ve doğadaki milyonlarca canlıyı temsil etmesi için...

Sonra da bu maniküre Heal The World adını verdim. Çok sevdiğim MJ şarkılarından biridir. Bir türlü kıymetini bilemediğimiz ve sürekli bozguna uğrattığımız sularımız, ormanlarımız ve canlılarımız için...


Sevgiler...


10 comments:

  1. Manikürlerin çok hoşuma gitti :) Ben base coat olarak flormarın bakım ürünlerini kullanıyorum hem tırnaklarım besleniyor hem de ojelerim tırnaklarımı boyamıyor :)

    Bana da beklerim
    laldillerinsesi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. çok teşekkürler, ben de takibe aldım peki tabii =)

    ReplyDelete
  3. Ben de flormarın nail theraphy serisini kullanıyorum. Tırnaklarım kesinlikle sararmıyor. Hatta yazdığım yazılara bakabilirsin. http://www.gozdeokul.com/?s=flormar+nail+therapy&x=12&y=18

    ReplyDelete
  4. çok teşekkür ederim, tamam bakacağım. =)

    ReplyDelete
  5. mavi yeşil ile anlaşmalı mı oldun sen :p
    güzel olmuş :))

    ReplyDelete
  6. çok hoş duruyo insanın içi açılıyo resmen hele o yeşiller :)

    ReplyDelete
  7. çok teşekkür ederim :)

    @tansu dimi, yok ne alakam var mavi-yeşil ile yaa =)

    ReplyDelete