Sep 9, 2011

NOTD: Hearty Purple


Sadece serçe parmağımın muntazam olduğu bir manikür. Dün tanıttığım materyallerin pek çoğunu kullanarak yaptım. You Nails base coattan sonra 2 kat Pastel 309 sürdüm. Sonrasında, Golden Rose'un beyaz nail art ojesi ile kalp desenini uyguladım. (Çok vaktim olmadığı için kurumalarını beklemeden hızlı hızlı hareket edince henüz kurumaya çalışan desenler bozuldu biraz tabi.) Sağ elime geçince azalan vaktimin esiri oldum ve Pastel'in en çok merak ettiğim çatlayan ojesi 704'ü 2 kat şeklinde uyguladım kalan parmaklarıma da.

Bence beyaz taban olduğunda çok daha güzel rengini belli edecek. Şimdi, böyle bakınca sarıya dönük gibi duruyor fakat beyazda kendini daha çok belli edebilir diye düşünüyorum.

Sonra beyaz desenlerin istediğim gibi şekillenememesi sonucu bir katta Essence Glitter Topper kullanarak daha çok hoşuma giden bir sonuç elde ettim.

No comments:

Post a Comment