Sep 22, 2011

NOTD: Pastel 06 & Essence Romeo & Juliet Glitter Topper (Sparkling Dawn)

Merhaba,

Üç gündür tırnaklarımdan çıkarmadığım manikürümle karşınızdayım. Bu manikürümü nedense çok sevdim. Öncelikle Pastel 06'nın harika kıvamlı ve çok güzel pigmentli yeşil ojesini övmeliyim. Sürerken de çok rahattı, kururken de ve fotoğraflardan görüleceği üzere 3 gün geçmesine rağmen herhangi bir bozulma da yok. İki kat Pastel'i uyguladıktan sonra bir kat da Essence Romeo & Juliet Glitter Topper'ı geçtim ve benim için harika bir maniküre dönüştü. Ben sonbahara ciddi ciddi girdiğimiz ve yazı çok özleyeceğimizin habercisi bugünlere istinaden aslında, bu maniküre çimlerin üstüne düşmüş çiğ tanelerinin güneş doğarken ki parlaklıklarına istinaden Sparkling Dawn'da demek istiyorum. Sizce nasıl olmuş?


6 comments:

  1. Valla benim çok hoşuma gitti simli oje alır almaz ben de deneyeceğim :)

    ReplyDelete
  2. ouuvv harika olmuş o pullar canım :)

    ReplyDelete
  3. pastel yeşili değik mi? bence de baya iyi. :)

    ReplyDelete
  4. Bu pullu ojeleri bazen sürmek istesemde çıkartırken çok zorlanıyorum. Acaba senin bulduğun daha basit bir yöntem var mıdır ki :))

    ReplyDelete