Sep 16, 2011

NOTD: Pastel 82

Sürümü kolay, güzel bir renk. Yazı bitirirken...


8 comments:

  1. Bu ojeyi ben de çok sevdim :) Yazın sonlarında kısa tırnaklarla bile beğendiğim ojelerden birisi olduğu için sürekli kullanıyorum :D

    ReplyDelete
  2. rengi çok naif değil mi? ben de sevdim kendilerini. yapısı da güzel. :)

    ReplyDelete
  3. geçen gün bu vardı tırnaklarımda fakat bir gün zor dayandım :) renk şahaneeeee ama bana hiç ama hiç yakışmadııı

    ReplyDelete
  4. Ayy nasıl tatlı bir renktir bu.. Hemen alınacaklar listesine eklenmeli :)

    ReplyDelete
  5. Yaz bitse bile farketmez bence sonbaharı yaz gibi yaşayalım :)) Yağmurla kapanan havaları neonlarla canlı renklerle açalım :D

    ReplyDelete
  6. ben de çok çabuk sıkıldım sanırım bu renkten, ama renk baya iyi bence de :)
    ahaha, yaz bitmiyor, bitmeyecek! =)

    ReplyDelete