Oct 31, 2011

100 Follower Giveaway (100 İzleyici Çekilişi)

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hello my lovely 100 followers. (Although I think we are 103 right now, yay!) I've been really excited for this post, like 9 or 10 days now. Finally, the day has come! I want to celebrate the special occasion of my blog reaching 100 followers with a giveaway. In total, there will be 3 winners. Let me show you the prizes first then I'll explain the specifics for how to enter the giveaway. 

Konad D Set


The winner of this set will get to pick their choice of 5 ml. two special Konad polishes, one their choice of Konad plate, a stamper and a scraper.


Nail Polish Set 1 (10 Nail Polish)

From left to right; Pastel 704 (Crackle polish) - Rimmel 185 Mocha Fever - Rimmel 198 Azure - Flormar U06 (From Miracle Colors Collection) - Golden Rose 05 (Matte Nail Lacquer) - Golden Rose 10 (Matte Nail Lacquer) - Claire's 48 - Claire's 72 - Claire's 46 - Claire's 14


Nail Polish Set 2 (15 Nail Polish)


From left to right (standing ones); Gabrini D61 (Diamond Collection) - Gabrini M112 (Summer Collection) - Gabrini D66 (Diamond Collection) - Flormar 415 - Flormar 29 (Supershine) - Flormar 417 - Pastel 82 - Pastel 68 - Pastel 90. From left to right (lying ones); first row: Alix Avien 194 - Golden Rose 55 (Paris) Second row: Alix Avien 29 - Golden Rose 108 (Nail Art) Third row: Alix Avien 163 - Golden Rose 108 (Matte Velvet Nail Lacquer)

     All the nail polishes are brand new and bought by me especially for this giveaway.

     To enter the giveaway, you must be a follower of this blog. But there is a special thing that I would like to mention here. I don't want you guys to follow my blog just to be able to enter the giveaway. I want you to hang out here time to time and share your ideas with me. I really appreciate that. This is sort of important for me and I hope you understand. So here is what you should do to enter my giveaway; to win the Nail Polish Set 1 or Nail Polish Set 2 you just have to be a follower and fill the form at the bottom of this post that is prepared by using the Google Docs. If you would like to announce this giveaway on Facebook, Twitter or in your blog it's also okay and you will have more than one chance to win. It's not mandatory though, depends on you. The last day to enter this part of the giveaway is November, 27th 00:00 A.M. Afterwards, by using the Random.org I will determine the winners and announce them on November 28th, 00:00. As you see the polish sets are almost composed of local brands so I think it's really nice to win this one for international followers. Additionally, comments on this post will not be accepted to enter this giveaway. You MUST fill the form.

     To win the Konad D Set, there is more to do. First of all, I would like to thank Ozgurce Pazarlama (local Konad store that I've mentioned before in here) that supported me to organize this giveaway. You can reach their web site from here. They've been really helpful to the nail polish enthusiasts in my country since their opening so I just wanted to mention them.

   About the specifics for the Konad D Set giveaway; first of all you have to send me an e-mail (aslanturk.esra@gmail.com) that includes a photo of your manicure that you made by using a Konad plate with the details of the manicure such as which polishes that you used...etc. and also your full name too of course. You have to send the photo until November, 20th at 00:00 A.M. Then, I'll be posting all the participants' photos to an album in the blog's facebook page. (You can go to Facebook page by clicking here or from the sidebar on the right side.) After I share the album on Facebook page, you guys hopefully will vote for your favorite Konad manicure by liking the photo in the album. Voting will continue until the November, 27th at 00:00. On November, 28th at 00:00 I'll announce the lucky winner. Winner will get to choose the color of the Konad polishes and the Konad plate she/he prefers. 

     We will have quite a good giveaway period I guess, for questions and more you can always send me an e-mail. 

      So good luck to everyone.

      Esra.



     Merhaba,

     100 izleyiciye ulaşmış olmamı hep beraber kutlayalım istedim. Bu vesile ile ben de bir çekiliş düzenlemeye karar verdim. Toplamda 3 kişinin farklı farklı hediyeler kazanacağı bir çekiliş olacak. Öncelikle hediyeleri göstereyim, sonrasında katılım şartlarından bahsedeceğim.

Konad D Set


Setin kazananı rengini kendi seçeceği 5 ml. büyüklüğünde iki özel Konad ojesine, 1 adet yine kendi seçeceği diske, damga aletine ve sıyıraca sahip olacak.


Oje Seti 1 (10 Oje)

Soldan sağa; Pastel 704 (Çatlayan Oje) - Rimmel 185 Mocha Fever - Rimmel 198 Azure - Flormar U06 (Miracle Colors Koleksiyonundan) - Golden Rose 05 (Mat Oje) - Golden Rose 10 (Mat Oje) - Claire's 48 - Claire's 72 - Claire's 46 - Claire's 14


Oje Seti 2 (15 Oje)


Soldan sağa (ayaktakiler); Gabrini D61 (Diamond Koleksiyonundan) - Gabrini M112 (Yaz Koleksiyonundan) - Gabrini D66 (Diamond Koleksiyonundan) - Flormar 415 - Flormar 29 (Supershine) - Flormar 417 - Pastel 82 - Pastel 68 - Pastel 90. Soldan sağa (yatık şekilde olanlar); ilk sıra: Alix Avien 194 - Golden Rose 55 (Paris). İkinci sıra: Alix Avien 29 - Golden Rose 108 (Nail Art) Üçüncü sıra: Alix Avien 163 - Golden Rose 108 (Yarı Mat Oje)

     Tüm ojeler yenidir ve bu çekiliş için tarafımdan satın alınmışlardır.

     Çekilişe katılabilmek için öncelikle blogumun izleyicisi olmanız gerekmektedir. Fakat bu noktada özellikle belirtmek istediğim bir durum var. Sadece çekilişe katılabilmek için burada olmamanızı rica edeceğim. Yani blogu gerçekten takip etmek istiyorsanız başımın üstünde yeriniz var pek tabi, ama sadece çekilişe katılabilmek amacıyla izleyici olmanıza gerek yok. Benim için hassas bir konu bu özellikle belirtmek istedim. Zaten Oje Seti 1 ve Oje Seti 2'yi kazanmak için yapmanız gereken tek şey blogumun "sadık" bir izleyicisi olmanız ve bu postun altında gördüğünüz Google Documents desteğiyle hazırlanmış olan formu doldurmanız. Eğer çekiliş haberini Facebook sayfanız, Twitter sayfanız ya da varsa eğer kendi blogunuz aracılığı ile duyurursanız ekstra çekiliş hakkı kazanacaksınız ama zorunlu değil. Sadece izleyici olup formu doldurarak da katılabilirsiniz. Son katılım günü 27 Kasım 00:00'dır. Oje setlerinin kazananları ise 28 Kasım 00:00'da Random.org aracılığı ile belirlenecek ve açıklanacaktır. Bu posta bırakılan yorumlar çekilişe katılmak için sayılmayacak olup, katılabilmek için formu doldurmanız zorunludur.

     Gelelim Konad D Set kazanmak için yapılması gerekenlere. Öncelikle Özgürce Pazarlama'ya buradan teşekkürlerimi iletmek isterim çünkü Konad D Set çekilişini onlar aracılığı ile gerçekleştirmiş bulunuyorum. Web sitelerine buradan ulaşabilirsiniz. Kendileri Konad'ı Türkiye'ye getiren ve Konad sahibi olmak isteyenlere son derece yardımcı olan güvenilir bir firmadır. 

     Katılmak için gereken koşula gelince; kendi Konad diskiniz ile yaptığınız bir manikürü disk numarasını ve hangi ojeleri kullandığınızı da belirterek mail adresime (aslanturk.esra@gmail.com) göndermeniz gerekiyor. Hatta manikürünüz hakkında detaylandırmak istediğiniz başka şeyler varsa da yazabilirsiniz. Maili yollarken adınızı ve soyadınızı da belirtmeyi unutmayın. Bunu, 20 Kasım 00:00'a kadar yapmanız gerekiyor. Daha sonra bana gelen, Konad ile yapılmış manikürleri blogun Facebook sayfasında (buraya tıklayarak ya da blogun sağ tarafındaki side bar'dan da ulaşabilirsiniz Facebook sayfasına) bir albüm altında paylaşacağım ve oylamaya sunacağım. Konad kullanılarak yapılmış en çok beğenilen (Facebook sayfasında like/beğen butonuna basılarak) manikür Konad D Setini kazanacak. Oylama 27 Kasım günü 00:00'a kadar devam edecek. 28 Kasım gecesi 00:00'da da kazanan açıklanacak. Şanslı kişi, istediği diski ve oje renklerini seçme hakkına sahip olacak.

   Keyifli bir sürecin bizi beklediğine inanıyorum. Her türlü sorunuz için bana e-mail adresimden ulaşabilirsiniz.

   Herkese bol şans dilerim!

   Esra.



19 comments:

  1. formu doldurdum. allahım nolur kazanayımm !! :P

    ReplyDelete
  2. kazanmayı çok istiyorum ve formu gönderdim

    ReplyDelete
  3. Hi there, so i came across your blog while looking for Flormar reviews, and seen you use Rimmel polish, i own mostly Rimmel and love it, so its cool to see somone else likes it to as not many people do Blog posts on it.

    ReplyDelete
  4. I'm really glad to hear that! We'll especially being keep in touch on that. :)

    ReplyDelete
  5. Esra, ben formu gönderdim, yalnız hem blogumda hem de twitterımda duyurdum ama ikisinin linkini ekleyemedim

    ReplyDelete
  6. bende çekilişine katıldım, konad ım olmadığından konad çekilişine katılamıyorum:( diğer çekilişe katıldım. tesadüfen bulduğum bir blogsun çekiliş için değil tam bir oje manyağı olduğum için takipçi oldum. şimdide blogunu keşfe çıkıyorum
    bende bloguma beklerim
    sevgiler
    http://yildizlimakyaj.blogspot.com/2011/11/yine-oje-hediye.html

    ReplyDelete
  7. bende formu doldurup gönderdim duyurdum
    http://daphnezamani.blogspot.com/2011/11/cesit-cesit-ojeye-buyrun.html

    ReplyDelete
  8. merhaba oje çekilişine katılıyorum
    izleyicin oldum
    twitter ve facebookta paylaştım
    formu doldurdum
    https://twitter.com/#!/keyfim2/status/139404548354748417

    https://www.facebook.com/aycaaaaaaaaaaaaaaaaa/posts/306339909384201

    ReplyDelete
  9. teşekkürler kızlar, formlar bana ulaşıyor merak etmeyin. =)

    ReplyDelete
  10. Merhaba :)
    formu doldurdum. Konad diskim olmadığı için ona katılamıyorum.
    herkese bol şans:)

    ReplyDelete
  11. merhaba
    twitter ve facebookta paylaştım
    formu doldurdum
    saliha temiz
    salihatemiz@hotmail.com

    ReplyDelete
  12. formu doldurdum :)
    Elçin Aga
    elcin_aga@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. teşekkürler kızlar, formlar bana ulaşıyor merak etmeyin. =)

    ReplyDelete
  14. formu doldurdum umarım gelmiştir :)

    ReplyDelete
  15. slm sartlar tmmdır blogunu izlemeye almıstım onceden kampanyayı facemde duyurdum http://ojesihirbazi.blogspot.com/2011/10/100-follower-giveaway-100-izleyici.html

    formu doldurdum filiz yumer teke
    seksipisi@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. formu doldurdum 192. izleyicinizim profil linkim https://www.facebook.com/profile.php?id=100002926459775#!/profile.php?id=100001065283437
    perihan uğurlu
    peri6671@hotmail.com

    ReplyDelete