Oct 19, 2011

31 Day Challenge - Day 1: Red Nails

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Here i am finally in the first day of 31 Day Challenge. Day 1 is red nails. I went through my red polishes and was keen on using never tried before polishes on priority. I picked one from local brand Pastel. From 2011 Summer Collection of Pastel. Pastel 310. It is written LIMITED on the back of the polish. Pastel 310 has a jelly based formula with yellow and red shimmers. Because of the formula I used three coats but it'll be better with a coat of white under and two coats of red on top. The red color of the polish turns out to be orange like under sunlight. It shines a lot, i mean a lot! Due to the shining it looks like orange - red mix but i tried to catch -with my lousy camera- its deep red. Hope you like it and see you on day two.



     En sonunda 31 Day Challenge'ın ilk günüyle buradayım. İlk günün rengi kırmızıydı. Kırmızı ojelerimi şöyle bir gözden geçirirken önceden kullanmamış olduğum ojeleri sürmek istediğimin farkına vardım. Sanırım bu challenge da öncelik hiç sürülmemiş ojelerin olacak. Ben de Pastel'in 2011 Yaz Koleksiyonu'ndan bir renk seçtim. Pastel 310. Ojenin arkasında LIMITED yazıyor. Pastel 310 jel kıvamlı bir oje ve içerisinde sarıya benzer renkte kırmızı ile karışık simler var. Formülü yüzünden ben üç kat uygulamak durumunda kaldım ama bir kat beyaz ojenin üzerine iki sürmek daha iyi olurdu. Ojenin kırmızı rengi güneşin altında turuncuya benzer bir hal aldı. Çok parlıyor, bayağı çok. Bu parlama yüzünden de renk turuncu - kırmızı karışık bir forma bürünüyor ama yine de ben -dandik fotoğraf makinemle- içerisindeki esas kırmızıyı yakalamaya çalıştım. Umarım hoşunuza gitmiştir, ikinci günde görüşmek üzere.

5 comments:

  1. evet renk biraz turuncuya kaçmış,ne güzel başlamışsın 31 güne bende bendee :D

    ReplyDelete
  2. hadi başla, mevcut artsın gittikçe! =)

    ReplyDelete
  3. ama değiştirmem gereken şeyler var the super naturel dediği şey şu dizi olan dimi :D

    ReplyDelete
  4. yok yok, supernatural herhangi bir şey olabilir o =) =)

    ReplyDelete
  5. anlamadım desem :D rebecca dizi olan supernatural ile ilgili yapmıştı :D

    ReplyDelete