Oct 21, 2011

31 Day Challenge - Day 2: Orange Nails

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     The theme for the second day of 31 Day Challenge is "orange nails". Personally i don't like color orange, not only as a polish color but also in clothes, accessories or in make up too. So this was absolutely a challenge for me. The polish i picked was from a local brand Golden Rose, Golden Rose 84. You know i don't like the formula of Golden Rose polishes. They're not dense or yet viscous. So you have to apply at least two coats in order to see the exact color in your nails. For this manicure, i used one coat white polish then three coats of orange. The color is sorta neon like and darker than its seen in the pictures below. 



     31 Day Challenge'ın ikinci gün teması turuncu idi. Ben açıkçası turuncu rengi hiç sevmiyorum, sadece oje rengi olarak da değil; kıyafette, aksesuarda ya da makyaj ürünlerinde de. Bu demek oluyor ki turuncu oje sürmek benim için gerçekten bir challenge idi. Seçtiğim oje Golden Rose'dan 84 numaralı oje. Golden Rose ojelerin yapısını sevmediğimi bilirsiniz. Yeterince yoğun değiller ve viskozite değerleri de oldukça kötü. Bu ojeyi sürdüğünüzde gerçek rengi  görmek için en az iki kat uygulamak durumundasınız zaten. Ben bu manikür için, önce bir kat beyaz oje sürdüm ve onun üzerine üç kat turuncu rengi uyguladım. Ojenin rengi fotoğraflarda göründüğünden daha koyu ve neon a benzer bir havaya sahip. 

2 comments:

  1. bende turuncu sevmiyorum yani aslında türk markalarındaki turuncu renkleri.

    ReplyDelete
  2. bilemiyorum, henüz turuncu zevki aşılayacak bir oje ile karşılaşmadım. :)

    ReplyDelete