Oct 23, 2011

31 Day Nail Challenge - Day 3: Yellow Nails

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Here we are in the third day with yellow nails. Yellow is one of my favorite colors, especially in nail polishes. But i still couldn't find the yellow color that has been in my mind for so long. For the third day I picked one that is the closest to the yellow color in mind. From a local brand Pastel, Pastel 308. I don't like the formula. (Though most of the time, i like Pastel polishes formula.) It's not dense. You have to apply at least two coats, but after two coats color yellow turns out to be darker than it is in the polish bottle. This polish has some shimmers too but they're mostly visible under the sunlight. This is the best part of this polish actually, it looks adorable under the sunlight. Unfortunately, i couldn't capture it under the sunlight but you can see the closest look in Tugce's site; here.



     Üçüncü gün ve sarı tırnaklarla karşınızdayım. Sarı en sevdiğim renklerden biridir, özellikle de ojede. Ama hala uzun zamandır kafamda olan sarı renkte bir oje bulamadım. Üçüncü gün için, kafamdaki sarıya en yakın olan rengi seçtim. Pastel'den, Pastel 308. Ojenin formülünü sevmedim. (Normalde Pastel'in kıvamını severim.) Yeterince yoğun değil. En az iki kat uygulamanız gerekiyor, ama uyguladıktan sonra da oje tırnakta şişedekinden çok daha koyu bir sarı olarak görünüyor. Bu ojenin içerisinde parıltılar da mevcut ama güneş ışığında daha iyi belli oluyor bu parıltılar. Aslında bu ojenin en iyi tarafı da bu, güneş ışığında çok güzel görünüyor. Ne yazık ki, ben güneş ışığında yakalayamadım ama Tuğçe'nin sitesinden, yani buradan görebilirsiniz benzerini.

4 comments:

  1. ben çok beğendim güzel bir sarı tonu

    ReplyDelete
  2. fena değil gibi evet.. daha açığı olabilirdi ama. :)

    ReplyDelete
  3. HI! I just nominated you for the Liebster blog award! You can find the details on my blog!

    ReplyDelete