Oct 21, 2011

Born Pretty Store Order

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hello, this post is going to be all about complains about my BornPrettyStore order i guess. So here is the thing; in one of my very recent posts i've already mentioned you about how i ordered stamping kit from them just because i need a stamper and a scraper. Today i finally received my package but guess what? There was not any scraper. There were three polishes which were spoiled already (and i gotta clean them), two disks numbered B87 and B89 (totally oppose to my taste) and finally a stamper. But no scraper! So why the hell i ordered this kit then? Anyway, i wrote an e-mail with full of my anger to BornPrettyStore. I bet this is not their fault though, because the package was opened already in the customs i guess and when they see the scraper, i think they thought its some kind of a cutter. There is not any logic explanation to this other than that. Since this order is messed up, i've already contacted to Ozgurce Pazarlama (local Konad store) to buy a stamper and a scraper. Hope this is going to be helpful for you guys for the future orders.



   Selam, bu yazı BornPrettyStore alışverişim ile alakalı şikayetlerim üzerine olacak sanırım. Durumu anlatmaya koyuluyorum hemen; en son postlarımdan birinde onlardan damgalama seti sipariş ettiğimi bunu da sadece damga ve sıyıraca ihtiyacım olduğu için yaptığımı anlatmıştım. Bugün paketim geldi ama tahmin edin ne oldu? Paketin içinde sıyıraç yoktu. Üç tane patlamış oje (kenarlarını temizlemek zorunda kaldım), B87 ve B89 numaralı iki tane disk (benim kullanacağımı düşünmediğim tarzda desenler var üstlerinde) ve de damga. Ama sıyıraç yok! Neden o zaman bu kiti sipariş ettim ki ben diye düşünmeden duramıyorum. Neyse, BornPrettyStore'a tüm kızgınlığımla bir mail atmış bulunuyorum zaten. Aslında bunun çok da onların suçu olduğunu düşünmüyorum çünkü kargonun içinden ambalajı açılmış bir şekilde çıktı ürünler ve ambalajı açan da gümrük bence. Gümrük de sıyıracı ve keskin yapısını görünce bana yollamamaya karar verdi diye düşünüyorum. Daha mantıklı bir açıklama bulamıyorum açıkçası. Bu siparişim sinirimi bozunca, ben de Ozgurce Pazarlama ile kontağa geçtim damga ve sıyıracı onlardan almak üzere. En azından Konad olacaklar ve iyi iş çıkaracaklarından da eminim. Umarım bu yazı gelecek siparişleriniz açısından bilgi verici olmuştur.

4 comments:

  1. You know the scraper isn't that good! I started using it and it made horrible scratches on my plate, so now I use a plastic card. It;; do the same thing but will not mess up your plate! Sorry to hear about your bad experience, did they say they will replace it?

    ReplyDelete
  2. nope! they didn't answer any of my e-mails. i'm just waiting..
    but i'm glad to hear that scraper was useless.

    ReplyDelete
  3. Scraper'a gerek yokkk, alma bence boşu boşuna tekrardan. Kredi kartı tarzı kullanmadığın sert bişeyle sıyır ojeyi. Metal scraper çiziyor diskleri zaten.

    ReplyDelete
  4. yaa.. :/
    tamam, öyle yapayım o zaman. sağ olasın =)

    ReplyDelete