Oct 19, 2011

Bundle Monster Stamping Image Plates

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Today I would like to show you guys my very first stamping plates that just came in. I ordered them like 9 days ago from Amazon and they shipped them on 12th of October. I received them today. From US to Turkey it only takes 7 days to reach. Isn't that amazing? Thanks to Amazon and Bundle Monster of course.


     There were two selections while I was ordering these goodies; 21 piece and 25 piece. I picked 21 pc. I went through the both collections and 21 pc. was better for my taste and my wallet of course. You can see them in detail here. Although i have stamping plates, i don't have any stamping tools. I'm waiting for my other order which includes stamping tools from BornPrettyStore in order to use these plates. I ordered from BornPrettyStore at the same moment with Amazon and Amazon came first. When I tracked my BornPrettyStore order, I see that it is already in Turkey since 17th of October but I still didn't receive it. Let's all see when will i be able to receive it.

And my second announcement for today, i finally started 31 Day Nail Challenge



That means I'll keep posting on a regular basis. 


   Bugün sizlere henüz elime ulaşmış olan ilk baskı disklerimi göstermek istiyorum. Tam 9 gün önce Amazon'dan vermiştim siparişini ve onlar da ayın 12'sinde kargoya vermişlerdi. Benim elime bugün ulaştılar. Yani Amerika'dan Türkiye'ye 7 günde geldi. Çok iyi değil mi sizce de? Amazon ve Bundle Monster'a hızları için çok teşekkür ederim tabi ki.

     Ben bu diskleri sipariş ederken önümde iki seçenek vardı. 21 parça olan ve 25 parça olan. Ben 21 parça olanı seçmiştim. İki koleksiyonu da inceledim ve 21 parça olanın içerisindeki desenler hem zevkime hem de cüzdanıma daha uygundu. Buradan desenleri detaylı görebilirsiniz. Yalnız disklerim olmasına rağmen ne yazık ki damga ve sıyıracım yok. Ben de onları en ucuz BornPrettyStore'dan tedarik edebileceğimi düşünerek Amazon siparişimi verdiğim gün onları da sipariş etmiştim BornPrettyStore'dan. Gel gelelim Amazon önce geldi. Aslında BornPrettyStore siparişimin nerede olduğunu kontrol ettiğimde ayın 17'sinde çoktan Türkiye'ye varmış olduğunu gördüm ama 2 gün geçmesine rağmen bana ulaşmadı hala. Ne zaman ulaşacağını hep beraber göreceğiz.

     Bu arada bugünün ikinci duyurusu da en sonunda 31 Day Challenge'a başlamış bulunduğum. Yani bu gayet düzenli postlayacağım anlamına geliyor.

3 comments:

  1. keşke bornprettyden almasaydın özgürce pazarlamadan konad marka alsaydın. ben memnun değilim o damgasından :/ ben damgalayamıyorum bazılarını dilekde damgalayamıyormuş ama şimdi konad markalıyla damgalayabiliyor.

    ReplyDelete
  2. nemo'da söyledi aynısını. ben bir arayayım yarın özgürce pazarlama'yı o zaman. :)

    ReplyDelete
  3. öncelikle bloğuna bayıldım. tebrik ederim. bişey sormak istiyorum. bu yurtdışından alışveriş olayı yasaklı değilmi yani bende almak istiyorum birçok şey özellikle nail artla ilgili :) ama gümrük yasak falan sorun olmuyormu? maille de dönebilirsin bana. gonulsalla@gmail.com

    ReplyDelete