Oct 10, 2011

Golden Rose New Polishes

       Merhaba yeniden!

   Dün Golden Rose kioskunda yeni piyasaya sürdüklerini düşündüğüm magic colors ojelere gözüm takıldı. Çok vaktim olmadığından tam inceleyemedim ve sadece 3 tanesini kapabildim. 300'lü numaralar şeklinde isimlendirdikleri bu seride ojelerin birim fiyatı 3.75 lira öncelikle bunu belirteyim. Piyasada kızışma ciddi anlamda artıyor şahsi kanaatim. Flormar Supershine Miracle Colors'tan sonra Golden Rose'da simli ojelerini piyasaya sürdü. Fakat bence ederinden fazla paha biçmiş. 


     Benim aldığım ojelerin numaraları soldan sağa 316, 318 ve 307. 318'i Başak'ın Chanel Peridot'a benzettiği oje sanarak aldım, değilmiş. Ama fena çıkmadı. 318'i rengini çok beğenerek aldım. Bir ojeye benziyor ama hangisi olduğunu çıkaramadım. 316'yı da beğenerek aldım ama şu anda soğudum kendisinden. Bir kere yapısı inanılmaz sulu. Nail art wheel'e 7-8 kat sürmüşümdür herhalde. 


     Aslında hepsinin yapısı çok sulu. Adeta sim, su ve biraz da tutkal karışımı desem abartmış olmam sanırım. Fakat en azından 318 ve 307'nün sürümü daha rahattı. 316 sabrımı tüketti.


    Yine de renkleri için değer diye düşünüyorum. Ayrıca Golden Rose şu ucuz ambalajından da kurtulursa çok iyi yapacak bence.


     Bu renklerin yanı sıra mor ve altın tonlarında birkaç renk; koyu yeşil, siyah, lacivert tonlarında da birkaç renk daha mevcuttu kioskta.

6 comments:

  1. golden rose magic colors çoktan vardı ki zaten ben anlamadım neden yeni dedin canım ve holo dedin :)

    ReplyDelete
  2. yeni gelmişler çünkü kız öyle dedi :/
    holo değil mi bunlar? yani yandan yemiş holo da diyebiliriz. (: ben mi yanlış görüyorum?

    ReplyDelete
  3. bunlar holo değiller aslında canım. holografik oje gökkuşağı renginde parıldayan ojelere deniyor. bunlar cam kırıklı ojeler. bir kısmı yanardöner ama holografik yok içlerinde. çok insan karıştırıyor yanardönerle holografiki ama farklılar aslında. hehe.

    ReplyDelete
  4. bide holografikler bunlar gibi zor çıkmıyor tırnaktan :) yeni değil ohooooo marttan beri varlar :) golden roseun kendi mağazasından mı aldın peki ve nerden aldın?

    ReplyDelete
  5. bursa carrefour golden rose kioskundan aldım :)

    ReplyDelete