Oct 29, 2011

Halloween Manicure a.k.a. Happy Halloween!

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hello my lovely 100 followers. Yes, we are 100 now and I'm so happy for that! Next week, we're gonna have an adorable giveaway. So, wait for it!

     Well, about today... I'm totally celebrating Halloween although there is not any party announcement in my city (this is one of the reasons that I wanna move out to another country) I'm gonna be The Wicked Witch Of The West. But before that, I did some special Halloween manicure for the occasion that I wanna show you guys. 

     I think this manicure is my masterpiece 'till now. I'm so happy with the results. I have to thank few people for this manicure because for my thumb, index and middle finger I'm inspired from them. First of all, for the Frankenstein on my thumb, my greeting to Ashley. You can see her version of Frankenstein manicure here. Secondly, for the index I found a tutorial on the Youtube from Simplyrins's channel. Here is the tutorial video. I'm also thankful to her and finally, VERY BIG THANK YOU to professionalDQ and her Youtube channel that taught me how to make the Halloween Ghosties manicure, which you can see on here. For my ring and pinky I used Bundle Monster plate, BM13

     I used ten nail polish for this manicure and I've never used that many before. Here are the polishes:

From left to right; Pastel 303 - Alix Avien 217 - Flormar Supershine 46 - Golden Rose Nail Art 106 - Golden Rose Nail Art 101 - Pastel 38 - O.P.I Dating A Royal - Flormar 400 - Rimmel 500 Disco Ball


Here is my Halloween manicure, hope you guys like it too!


Thumb, Frankenstein: 




     I wanted to share my right hand too because I'm right handed and it is always hard for me to apply on my right hand, but this time I think I did a good job.


In the dark;


Happy Halloween to all of you!



     Merhaba çok sevgili 100 takipçim. Evet, artık 100 kişi olduk ve bunun için o kadar mutluyum ki! Önümüzdeki hafta, bunun şerefine bir hediye çekilişim olacak, beklemede kalın!

    Bugüne gelince... Ben Cadılar Bayramı'nı kutluyorum her ne kadar bu sene herhangi bir partiye katılamayacak olsam bile (ülke değiştirmeyi istememin sebeplerinden biri de bu) Wicked Witch Of The West olacağım. Ama öncesinde, Cadılar Bayramı için özel bir manikür yaptım ve sizlere göstermek istiyorum.

    Bence bu manikür benim şu ana kadar yaptıklarım içerisinde en iyisi oldu. Sonuçtan son derece memnunum. Ama bu sonuç için teşekkür etmek istediğim birkaç kişi var. İlk olarak baş parmağımdaki Frankenstein için Ashley'e  teşekkürler. Onun Frankenstein manikürünü buradan görebilirsiniz. İkinci olarak, işaret parmağımdaki bal kabağı için de Youtube'da bulduğum videonun sahibi Simplyrins'e teşekkür ediyorum. Buradan tutorial videosuna ulaşabilirsiniz. Son olarak da professionalDQ'ya kocaman teşekkürler. Onun Youtube kanalından da Halloween Ghosties manikürünü yapmayı öğrendim. Buradan görebilirsiniz nasıl yapıldığını. Yüzük ve serçe parmağıma gelince, Bundle Monster'dan BM13 diskini kullanarak kafama göre desenler damgaladım.

     Bu manikür için toplamda 10 tane oje kullandım ve daha önce hiç bu kadar çok ojeyi aynı anda kullanmamıştım. İlk fotoğrafta kullandığım ojeleri topluca görebilirsiniz.

       Umarım manikürü beğenmişsinizdir sizler de. Bu arada en son fotoğrafın bir üstünde sağ elime yaptığım manikürü de paylaştım. Sağ elimi kullandığım için, sağ elime manikür yapmakta çok zorlanıyorum ama bu sefer iyi iş çıkardım sanırım. Son fotoğrafta da karanlıkta çekilmiş ürkütücü gibi bir hali var.

        Cadılar Bayramını kutlayanların, şimdiden kutlu olsun!

11 comments:

  1. Oh I think they are so cute! Totally love the ghost!!

    ReplyDelete
  2. cok bomba olmus ozellikle isaret parmagi ve bas parmak =D

    ReplyDelete
  3. koccaman teşekkürler! =) =)

    ReplyDelete
  4. Yanlış anlama inanamadım senn yaptığına hariikaaaa :D

    ReplyDelete
  5. çok güzeller ben de yapmak istiyorum ama bu kadarını becerebilir miyim bilmiyorum

    ReplyDelete
  6. teşekkür ederim. tabi ki becerebilirsin, ben de ilk başladığımda bu kadar uçlarda değildim =)

    ReplyDelete