Oct 7, 2011

Nemo Latte Fall 2011 Collection

     Merhaba,

     Ojelerimi sergilemeye bir süre ara vermek durumunda kaldım. (Dedemi kaybettik 1 hafta önce.) Mutsuz günler geçirdim genel olarak, fakat şimdi biraz daha iyiyim. Hazır az da olsa keyfim yerine gelmişken yepyeni bir koleksiyonu tanıtmaya karar verdim sizlere. 

     Öncelikle söylemem gereken önemli bir şey var, bu bloğu tamamen oje bloğu yapınca ismini de ojesihirbazi.blogspot.com olarak değiştirdim. Eski adı reformationem adresi de whatiftherewasnotanyalphabet.blogspot.com idi. Kafalarda bir karışıklık olsun istemem, hala aynı kişiyim fakat sadece daha kolay bir isim ile sizlerin karşısında yer almak için böyle bir değişime gitmek kaçınılmazdı.

     Gelelim Nemo Latte Fall 2011 koleksiyonuna. Öncelikle Nemo'ya sonsuz teşekkürlerimi buradan da sunmak isterim. Kendisi ile çok kısa süreli buluşma vakti bulduk, o zaman da açlıktan öldüğümüz için ana konumuz yemek oldu. Oje konuşmaya pek vakit ayıramadık. (Space Cadet hariç!) Bu sebeple o buluşmayı saymıyorum! Yine de kendisi benim için harikalar yaratmıştı ve şimdi ben de bu harikaları burada paylaşacağım.

     Hepsine isim taktım ben kendimce. İsimler üzerinden rahat rahat gidebileceğiz yani.

     İlk olarak hepsini bir arada göstereyim;


     Göreceğiniz üzere isimleri ben koydum. Renkleri ve sevdiğim şarkı, dizi ya da filmleri bağdaştırdım genellikle. Bazıları ise içki ya da obje adı. Fotoğraftan görünüyor ama ben yine de yazacak olursam soldan sağa;

- Dirty Diana (İçinde yeşilden sarıya, kahverengiden griye pek çok renk barındırıyor. Harika.)
- Buffy The Vampire Slayer (Minik gri simleri olan kırmızı bir oje.)
- Something Borrowed (Harika bir oje bu, mavi ve mor pullardan oluşuyor. Golden Rose 212'de denedim.)
- Green Swan (Yeşil sim ve pulları var, onu da Golden Rose 86'da denedim ama daha başka bir oje de daha iyi olabilirdi.)
- My Tiara! (Koleksiyondan favorim oldu, bence isminden de ifade ettiğini anlatmaya çalıştım. Sahip olduğum en iyi ojelerden biri!)
- Grasshopper (Simleri olan ve Grasshopper içkisine rengi çok benzeyen bir oje.)
- Ocean View (Jelo gibi, havuz rengi, deniz rengi, simleri. Ne ararsan var.)
- What About Red? (Altın pırıltılarıyla bezenmiş bir renk. Altın öyle güzel dağılmış ki ben de 'kırmızı nerede hani' dedim ojenin ismine zaten.)
- West Side Story (Chanel Paradoxal denemesi olduğunu tahmin ettiğim kahverengi, mor ve gri karışımı bir oje.)

     Biraz daha yakından şişelerinde göstermem gerekirse; -isimleri üstlerinde yazıyor.-




Koleksiyondan favorilerim bu üçü;



     Green Swan'ı bu çirkin Golden Rose yeşili ile uyguladım ama olmadı. İlk fotoğrafta en solda görünüyor sonuç.


     Something Borrowed pek çok oje ile uyum sağlayacak gibi ama Golden Rose 212 yanlış tercihti kesinlikle. O da ilk fotoğrafta en sol kısımda görülüyor.


     Huzurlarınızda Nemo'ya tekrar teşekkürler!

6 comments:

  1. ahahaha alemsin esra =DDD isimler takmış.. ay çok beğendim. yaptıklarımı beğenmene de çoooook sevindim canım <3

    ReplyDelete
  2. west wide story chanel paradoxal denemesi değildi ama. böyle altınımsı ışıltılı mor gri bişey yapma amacındaydım. kendime de yaptım ondan =D

    ReplyDelete
  3. e ben yorum yazmıştım sanki gitmemiş mi :(

    ReplyDelete
  4. @nemo asıl ben teşekkür ederim, evet eğlendim isimlendirirken onları tek tek.
    @irem teşekkürler :)
    @tansumut twitter'dan yazmışsın sen. :) bu arada kargonu da bu hafta içi vereceğim, malum sebeplerden ötürü geçen hafta veremedim. :/

    ReplyDelete
  5. yok yavrum ben burdanda yazmıştım ama uzun birşeydi unuttum ojeler hakkında yorumlar yapmıştım gitmeden kapamışım sanırım unutkanlık :/
    hiç farketmez sen rahat bir anında yollarsın,rica etsem yurt içi kargoyla olur mu. Diğer kargo şirketleriyle kavga ettimde burda :))

    ReplyDelete