Oct 11, 2011

NOTD: Claire's 75 & My Favorite Toddler's Polka Dot Manicure

     Sürümü biraz zorlayan (3 kat sürdüm) güzel bir yaz rengiydi bu oje de. Aslında dün 31 Day Challenge'a başlayacaktım fakat yarına ertelememi gerektiren hoş bir durum oldu. O yüzden de natürel durması için bu rengi kullanmak durumunda kaldım. Turuncu ya da yavruağzı renkte Claire's ürünü. 



     Gelelim yakında 3 yaşına girecek olan komşumuzun torununun (ve oynamaktan en çok keyif aldığım toddler'ın) polka - dot manikürüne. Ben yaptım, paylaşmadan da duramadım tabi ki.


Bluzu ile uyumu;


Annem tarafından zorla verdirilen sanki oje tutuyormuş pozu;


Yağmur ve polka dot benzerliği...

2 comments:

  1. tombik tombik parmaklar harika :) konsept çalışmalı çekimse mükemmel :)

    ReplyDelete
  2. euhue, teşekkür ederiz tansu ablası. =)

    ReplyDelete