Oct 9, 2011

NOTD: MAC Little Girl Type

     Merhaba,

     İlk MAC ojem ile karşınızdayım. Bana çok sevdiğim arkadaşlarımdan birinin hediyesiydi bu oje de. Ancak sürme zamanı geldi. Rengi bana China Glaze Light As Air'i fazlasıyla hatırlattı. Onun biraz ama çok az daha koyusu gibi. Spring 2011 Quite Cute koleksiyonundan MAC'in. Nane yeşili ve şeker pembesi iki oje daha var aynı koleksiyonda. 


     Yapısı krem gibi, tırnaklarımda ince 3 kat var. Çok çabuk kuruyor. Dayanıklı, 3 gündür tırnaklarımda hala herhangi bir hasara uğramadılar. Fırçasının yapısı da çok güzel. Rahat sürüm sağlıyor.


     Kendisini favori ojelerimden biri olarak atadım bile!



     Bu arada yarın 31 Day Challenge'a başlayacağım ben de. Deniz'in de dediği gibi "the more the merrier!"

2 comments:

  1. teşekkürler. bu renk sanırım garip bir şekilde yakışıyor bana :)

    ReplyDelete