Oct 16, 2011

Rimmel 500 Disco Ball

Scroll down for Turkish / Türkçe için aşağıya ininiz.

    Today I would like to show you not a color polish but a shimmering one. Rimmel 500 Disco Ball. Its a nail polish composed of only shimmery materials. Blue and grey colored bigger shimmers and grey small fractions of shimmer distributed in the mixture. I applied two coats on Flormar 433 and result was not that bad. Maybe with two more coats it might look greater though with all the sparkling and rainbow shimmers. 




And the famous pose;


   Bugün renkli bir oje değil de allı pullu simli bir oje göstereceğim. Rimmel 500 Disco Ball. Sadece parıldayan simli ışıltılarla oluşturulmuş bir oje. Mavi ve gri renkli büyük yuvarlak parçacıkların yanı sıra, aralara da küçük gri sim parçaları karıştırılarak oluşturulmuş. Ben Flormar 433'ün üstüne iki kat sürdüm ve sonuç o kadar da kötü olmadı. Belki iki kat daha sürsem daha güzel olabilirdi, parlaklık ve gökkuşağı renklerinin ojenin içerisindeki ışık oyunları artardı nitekim. 

2 comments:

  1. ben de aldım bunu ve lacivertin üstüne sürmüştüm hoş duruyoooo

    ReplyDelete
  2. daha çok kat mı sürdün peki?

    ReplyDelete