Oct 17, 2011

Zoya Sloane

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

    Hello my dearest followers!

    Today i would like to show you a nail polish that is a brand i've never tried before. It's Zoya Sloane. This polish is from Fall 2008 Pulse Collection of Zoya. So a little bit old but fresh for me! It's creamy and has little maroon and purple shimmers in the composition. The color of the polish is between mahogani and dark plum. Its close to dark plum though. Looks vampy don't you think? This is two coats without a top coat. Because i didn't use top coat -cause i stared all night long to purple shimmers and wanted to see them without a top coat- in the morning there was a lot of pillow fight prints on my nails. Anyways, here is Zoya Sloane;




     Merhaba,

   Bugün sizlere daha önce hiç kullanmadığım bir markanın ojesini göstereceğim. Zoya Sloane. Bu oje Zoya'nın 2008 Pulse koleksiyonuna ait. Yani eski bir oje aslında ama benim için yepyeni! Krem yapıda bir oje ve içerisinde minik mor ve bordoya benzer renkte parıltılar içeriyor. Ojenin rengi ise bordo ve siyah erik rengi arasında gidip geliyor ama siyah eriğe daha yakın sanki. Çok vamp bir havası olduğunu düşünüyorum ojenin bu arada, sizce? Ellerimde iki kat var ve top coat kullanmadım. Top coat kullanmadığım için de -sürdükten sonra gece boyu pırıltılara takılı kaldı gözlerim çünkü - sabah kalktığımda tırnaklarımın üzerinde yastık savaşına dair izler vardı.

7 comments:

  1. şişesi çok tatlı bu zoyaların ya bir tane alıcam şişesi için sırf:) güle güle kullan vamp sihirbaz :p

    ReplyDelete
  2. ahahah o ne güzel bir tanımlama oldu öyle! vamp sihirbaz! teşekkür ederim. =)

    ReplyDelete
  3. çok yakışmış. ben senin blog updatelerini kendi kumanda panelimde görmüyorum ya. neden acaba.

    ReplyDelete
  4. ismini değiştirdim diye mi acaba? :/

    teşekkür ederim nemocum :)

    ReplyDelete
  5. evet evet bende göremiyorum kafama esince girince gördüm bu postu mesela.

    ReplyDelete
  6. çok üzüldüm.. demek ki o yüzden kimse sallamıyor.. :/ twitter a da post ediyorum gerçi ama...

    ReplyDelete
  7. Çok beğendim bunu koyu renk ojeler her zman favorim :)) takibindeyim cnm senide bekliyorum mjx
    www.nzlsyn.blogspot.com

    ReplyDelete