Nov 17, 2011

31 Day Challenge - Day 11: Polka Dots

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hello everyone! Today I'm gonna show you guys my eleventh day manicure of 31 Day Challenge. The theme for the 11th day was Polka dots. I was in the mood to apply some navy colors so as a base I picked from the local brand, Alix Avien 163. This nail polish has an amazing color. I love the formula, it's creamy and looks great in a coat but I applied two coats as usual. Afterwards I dotted with white nail polish. This is not my best polka dot manicure I guess. This one is the one I like the most. I tried to dot wide circles on a symmetrical matter but dots didn't fit to my nails as I expected them would be, so something crazy came out as a result. Not that bad though!

    Important Notice: Last 3 days for the Konad part of my giveaway, you can see the details by clicking here. Also if you still did not enter my giveaway you can join by clicking here too.

      See you guys on Day 12, have a good one!





      Selam herkese! Bugün sizlere 31 Day Challenge'ın 11. gün manikürünü göstereceğim. 11. günün teması Polka dot deseniydi. Ben de koyu renk, özellikle lacivert sürme isteği içerisindeydim. Böyle olunca da Alix Avien'in en sevdiğim renklerinden biri olan Alix Avien 163'ü kullandım. Harika bir renk bence. Ojenin yapısı da çok iyi. Kremsi bir yapıda ve tek kat sürüldüğünde dahi iyi duruyor. Ama ben hep iki kat sürmeye alıştığım için yine iki kat uyguladım. Sonrasında beyaz oje ile de noktalarını koyarak manikürü tamamladım. Bu benim en başarılı polka dot manikürüm değil aslına bakarsanız, bu çok daha sevdiğim bir polka dot manikürüm. Bugünkü manikürü yaparken aslında büyük noktalar ile simetrik bir düzlem oluşturmayı hayal etmiştim ama tırnaklarıma bir türlü sığdıramayınca böyle çılgın bir sonuç çıktı ortaya. Çok da kötü değil ama sanırım.

   Önemli Duyuru: Çekilişimin Konad kısmı için son 3 gün arkadaşlar, detaylara buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Ayrıca hala çekilişime katılmadıysanız da yine buraya tıklayarak katılabilirsiniz.

       12. gün maniküründe görüşmek üzere!

9 comments:

  1. Ben bu kadar büyük puantiye koyamıyorum canım ya. sinir oluyorum :)

    ReplyDelete
  2. I think they are Pretty! I love the dark blue and white so classic!

    ReplyDelete
  3. Bence baya basarili kondurmussun puantiyeleri. Bunun icin hangi beyaz ojeyi kullandin ve Dotting Tool ile mi yaptin ?

    ReplyDelete
  4. thank you girl! yeah, classic isn't it? I didn't thought that though. =)

    teşekkürler, flormar'ın 400 numaralı beyaz ojesini kullandım ve dotting tool ile yaptım evet :)

    ReplyDelete
  5. Gercek degilmis gibi duruyor desen - bu bir iltifat bu arada :)

    ReplyDelete
  6. ah teşekkür ederim =)
    ben ise beğenemedim bir türlü.. :)

    ReplyDelete