Nov 20, 2011

31 Day Challenge - Day 12: STRIPES

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hi everyone! Today I'm gonna show you guys my very first stripes manicure. I've never done stripes before (like my gradient nails) so 31 Day Challenge is sort of a great deal for me. I went easy with the stripes manicure though. First, I polished my nails with a franken from the Nemo Latte Fall 2011 Collection that I named Dirty Diana - Thanks to Nemo Latte - and then with the stripes figure from the BM20 disk I stamped it via Golden Rose's golden nail art polish. Since this was my third or fourth stamping experience, result is not 100% perfect but not that bad either I guess.

      By the way, tomorrow is the last day to attend the Konad part of my giveaway you guys, so I'll be pleased with the more attendees for the competition. Just a reminder. See the details of giveaway on here.

      Thanks for being on my blog and see you guys on Day 13.



     Selam herkese! Bugün size yine bir ilk göstereceğim; çizgili desen manikürü. Doğru çevirim bu mu bilmiyorum ama, çizgi manikürü de diyebiliriz sanırım. Bu manikürü de önceden hiç yapmamıştım (gradient manikürü gibi) o yüzden de 31 Day Challenge epey büyük bir meydan okumaya dönüştü şahsım adına. Gerçi stripes manikürü için kolay yola başvurdum. İlk olarak Nemo Latte'nin 2011 Sonbahar Koleksiyonundan Dirty Diana ismini verdiğim ojeyi sürdüm iki kat tırnaklarıma. -Nemo'ya kocaman teşekkürler buradan.- Sonrasında da BM20 diskindeki çizgi figürünü Golden Rose Nail Art serisindeki altın renkli ojeyi kullanarak damgaladım. Bu benim üçüncü ya da dördüncü damgalama deneyimim. Sonuç 100% güzel olmadı o yüzden ama çok da kötü değil sanıyorum ki.

        Bu arada yarın çekilişimin Konad kısmına katılım için son gün. Ne kadar çok kişi katılırsa o kadar mutlu olacağım. Çekilişimle alakalı detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

          Blogumu ziyaret ettiğiniz için teşekkürler, 13. gün maniküründe görüşmek üzere.

5 comments:

  1. benim discim yok ellerimle el emeğimle çizicem. yada printerdan çıkarırım kesip yapıştırırım yok yok en iyisi paintle çiziim :D

    ReplyDelete
  2. çok güzel olmuş :) benim yaptığım ojeyi kullanmana ayrı bi sevindim..

    ReplyDelete
  3. That is so pretty!
    I am nominating you for the Versatile Blogger Award! I will have a post up about it soon!

    ReplyDelete
  4. olur mu, ben teşekkür ederim asıl!

    thank you :)
    aww, thank you so much, I'll check it out soon then. :)

    ReplyDelete