Nov 24, 2011

31 Day Challenge - Day 15: DELICATE PRINT

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

  Hey you guys! So today's Thanksgiving. Happy Thanksgiving to you all! Eat lots of delicious food for me too! 

  I'm gonna show you my 15th day manicure, delicate print. I hope this manicure looks delicate coz I am  seriously not sure how to do delicate print, so I hope this one fits. 

   I polished my nails with two coats of Pastel 309 (from Pastel's 2011 Summer Collection - Limited Edition) first, and then I stamped on my nails with BM20 disk with an unnamed Color Me nail polish. It's funny in a weird way don't you think so? This polish doesn't have any number or name. So here is my very simple delicate print manicure;



    Hope you guys like it! And don't forget to vote for your favorite Konad contestant on here and for me too for the national blog awards on here. See you guys on Day 16.



   Merhaba, 15. gün manikürümü göstereceğim bugün sizlere. 15. gün manikürü, Deniz'in Türkçe çevrimiyle, zarif desenli tırnaklar manikürü. Umarım bu manikür yeterince konsepte uygundur çünkü nasıl bir şey yapabileceğim hakkında en ufak bir fikrim yoktu.

  İlk olarak iki kat Pastel 309 (Pastel'in 2011 Yaz Koleksiyonundan - Limitli Üretim) sürdüm, sonrasında da BM20 diskini Color Me'nin isimsiz ve numarasız ojesiyle damgaladım. Ojenin ismi ve numarası olmaması çok komik değil mi sizce de? Bu ojenin ismi ve numarası yok.

  Umarım manikürü beğenmişsinizdir. Bu arada çekilişimdeki favori Konad adayınız için buraya, ve blog ödüllerinde de bana oy vermek için buraya tıklarsanız çok sevinirim. 16. günde görüşmek üzere.

6 comments:

  1. Bu ojeler 3 lü ya ondna nömiraları yok bendede var bu renk ve manikür çok güzel olmuş :) Ve konad olabildiğine şaşırdım :))) Ya bide ben senn yayınladıklarını bloglistimde görmeiyorum :(

    ReplyDelete