Nov 30, 2011

31 Day Challenge - Day 18: Half Moons

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hey you guys! I have a confession to make. I really, really miss to do just plain manicures. Whatever comes to my mind, what color I'm feeling that day. I missed that a lot! But this is a challenge, I knew since the very beginning that it's going to be hard and I'm quite a patient human being so only 13 days left, and the best part is yet to come. (The last 10 days of 31 Day Challenge.) 

      I did half moons for today's theme.

     I'm really bad at drawing half moons, so I tried to creat a good color combination for today's manicure. Pastel 16 as a base color (the one looks like Chanel Graphite, that I mentioned here yesterday) and black moon for the completion.




What do you think? See you guys on Day 19!



    Merhaba, ilk önce bir itirafım olacak. Sadece taban oje sürmeyi, yani hiç nail art ya da üzerine bir şey eklenmeden manikür yapmayı o kadar özledim ki! Çünkü ben genelde aklıma bir anda esen ya da ruh halimi yansıttığını düşündüğüm renkler seçerim, o yüzden düz manikürlerimi çok özledim. Ama bunun bir challenge olduğunu en başından beri biliyordum ve sabırlıyım ve sadece 13 gün kaldı ki en güzel kısmı henüz başlamadığım son 10 günlük kısmı. 

      Bugün de yarım ay manikürümü göstereceğim size.

   Ben yarım ay çizme konusunda gerçekten yeteneksizim, bu yüzden de iyi bir renk kombinasyonu yakalamaya çalıştım. Pastel 16'yı taban rengi olarak kullandım (dün Chanel Graphite'a benzettiğim, post burada) ve tamamlamak için de siyah yarım aylar çizdim!?

     Nasıl olmuş sizce? 19. günde görüşmek üzere!

7 comments:

  1. cnm anladığım kadarıyla sen önce pasteli sürmüşsün siyahın üzerine pastelle yarım ay şeklini verirsen daha kolay yapıcağına inanıyorum inş. anlatabilmişimdir renkler süper bu arada :)

    ReplyDelete
  2. parıl parıl parlamış altı renk uyumu çok güzel :)

    ReplyDelete
  3. Ben de iste ayni nedenden yapmiyorum bu Challenge'i. O gun icimden ne renk geliyorsa onu surmek istiyorum.

    ReplyDelete
  4. ah deniz senden bunu duymak mutlu ediyor! =)

    @ojezevki aaa, tamam bir daha tam tersini deneyeyim o zaman.. =) çok sağ ol. =)

    @tansumut merci canım. =)
    @öykü beni anlıyorsun öykü! neyse dediğim gibi the best is yet to come! =)

    ReplyDelete
  5. I love the colors! I never been fond of the half moon mani. I'm sure I might do one at some point. But rest assured when I do! I wont be able to draw it good either!=)

    ReplyDelete
  6. @nail reflections I think there is a special way to do it. thank you though. =)

    ReplyDelete