Nov 2, 2011

31 Day Challenge - Day 5: Blue Nails

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hello you guys! Feels like it's been a while since my recent post, especially my last 31 Day Challenge post. Anyway, I'm here and the beat goes on. Day 5 and nails are blue. I was in a conflict to choose the blue polish of for the day 5 and then I decided to go with another Gabrini polish again. It's Gabrini M10 from The Gabrini Elegant Mirror Colors Collection. This one was a gift, bought by a lovely friend of mine like couple months ago. Although the color is perfect ultimate blue, I have few words on the formula. It's creamy and very-y-y dense. One coat is enough but I went with two coats again. But something silly happened. After I applied the second coat, few minutes later there was bubbles on my nails. You can see them on the photos below too. I don't know what caused that, but it's bothering. And one final note; yes, Gabrini polishes smell really bad. See you on Day 6 you guys!

      If you still didn't join my 100 follower giveaway, you can enter by clicking here.



      Merhaba herkese! En son bloga yazalı epey olmuş gibi geliyor nedense, özellikle 31 Day Challenge postu yazalı. Neyse ki buradayım ve 31 Day Challenge devam ediyor. 5. gündeyiz ve tırnaklar mavi. Hangi mavi rengi seçsem diye epey bir karmaşa yaşadım ama en sonunda yine Gabrini sürmeye karar verdim. Gabrini'nin Elegant Mirror Koleksiyonu'ndan M10 numaralı oje. Sevdiğim arkadaşlarımdan birinin hediyesiydi, bunu da not düşmek isterim. Rengi harika bir mavi olsa da yine formülü ile alakalı birkaç düşeceğim not var. Krem yapılı güzel bir oje ve oldukça yoğun. Tek kat yeterli olur ama ben yine de iki kat sürdüm. Fakat ikinci katı sürdükten sonra saçma bir şey oldu. Ojenin üzerinde baloncuklar oluşmaya başladı. Fotoğrafta da yüzük parmağımda belli oluyor. Neden olduğunu anlamadım, ama rahatsız edici olduğu kesin. Son bir şey daha söyleyeceğim; Gabrini ojeler gerçekten çok kötü kokuyor. Altıncı günde görüşmek üzere.

        100 Takipçi Çekilişime hala katılmadıysanız, buradan katılabilirsiniz. 

8 comments:

  1. tırnakların inanılmaz güzel uzamış harika görünüyorlar:) kudos to you:) özel bir tavsiyen var mı tırnak uzatmak isteyenler/uzatanlar için?

    ReplyDelete
  2. çok çok ama çok teşekkür ederim denizcim.

    şöyle ki, sürekli oje ve aseton kullandığım için her aseton kullandıktan sonra ellerimi antibakteriyel sabun ile yıkayıp nemlendiriyorum. birkaç saat en az oje sürmüyorum. tırnaklar sürekli kimyasala maruz kaldıkları için zayıflıyorlar. o yüzden arada o şekilde kısa bakımlarım oluyor.

    onun dışında manikür yaptırmıyorum, sadece tırnak etlerimi ittiriyorum.

    base coat kullanıyorum, onun da etkisi var bence.

    daha fazla da uzatmayacağım, bu boy bana da ideal geldi. :)

    aklıma şimdilik bunlar geliyor. :)

    ReplyDelete
  3. I love this blue! To bad about the bubbles. I normally only get bubbles when I apply heavy with thick polishes.

    ReplyDelete
  4. çok güzel maviymiş bu da ama dediğin gibi kokusu çok fena bazen elim gitmiyor sürmeye benimde. baloncuklarda fena süs gibi :p

    ReplyDelete
  5. işte o kötü kokan ojelerdeki kokunun sebebi toluen ve tırnağı sarartan da bu. çok kötü bişi.

    ReplyDelete
  6. ahaha, ya süs gibi değil fena o baloncuklar.. hım. anladım nemo.. uzun bir süre gabrini sürmeyeceğim zaten. :)

    @nail reflections this is not a thick one though, the brand is sorta unqualified and has toluene in the formula.. so yeah, it smells and there are bubbles unfortunately! :/

    ReplyDelete
  7. Ayy gerçekten süper bir renk bayıldım!

    Ben de seni bloguma beklerim :) Yorumlarını da beklerimmm :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    ReplyDelete