Nov 6, 2011

31 Day Challenge - Day 7: Black and White Nails (a.k.a. Piano Nails)

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hello everyone. Today I'm gonna show you guys my black and white nails which is themed for seventh day of 31 Day Challenge. First of all, I would like to thank Meliney a lot because I learned to do this mani with her tutorial that you can see on here. I used random black and white nail polishes that are from local brands; Pastel, Flormar and Golden Rose Nail Art Collection.

     I really was not quite sure what to do for this theme but since I have a devotion for playing piano and love to do it a lot, these nails are totally my caption for the theme. Hope you guys like it too.

      Also if you still didn't enter my giveaway, you can join by clicking here.




     Selam herkese. Bugün sizlere siyah beyaz tırnaklarımı göstereceğim ki kendilerini 31 Day Challenge'ın yedinci günü için yaptım. Öncelikle Meliney'e çok teşekkür etmek isterim çünkü bu manikürü onun tutorial ı sayesinde öğrendim. Buradan görebilirsiniz. Rastgele siyah beyaz ojeler kullandım. Kullandıklarım da Pastel, Flormar ve Golden Rose Nail Art koleksiyonundan ojeler.

    7. gün için tam olarak ne yapmak istediğime emin değildim ama piyano çalmaya büyük bir tutkuyla bağlıyım ve çok seviyorum, onun için bu manikür çok iyi oldu diyebilirim. Umarım siz de beğenmişsinizdir. 

      Bu arada çekilişime hala katılmadıysanız, buradan katılabilirsiniz.

5 comments:

  1. These look great! You really did a great job!

    ReplyDelete
  2. Blogunu yeni kesf ettim. Keyfiliymis. Piyonu desenide tatli. Banada beklerim ;-)

    ReplyDelete
  3. Thank you so much! It's good to hear these. :)

    teşekkürler. :)

    ReplyDelete