Nov 8, 2011

31 Day Challenge - Day 8: Metallic Nails

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hello everyone. Today I'm gonna show you guys my 8th day manicure of 31 Day Challenge. The theme was metallic nails and you know what? I haven't been putting metallic polishes since I was 11 I guess. But this is part of a challenge so let's see. I have two metallic polishes in my collection. One is Latticed Lilac from China Glaze Crackles and the other one is Rimmel 239 Your Majesty that I picked for the day 8. It's not that I don't like metallic polishes but I think I love other types of polishes more. Rimmel 239 Your Majesty is a silver foil, opaque in 2 coats (but I applied 3 coats) and looks fabolous especially at night outs. What do you guys think?

     And if you still didn't enter my giveaway, you can still join by clicking here.




    Merhaba herkese. Bugün sizlere 31 Day Challenge'ın sekizinci gün manikürünü göstereceğim. Sekizinci günün teması metalik tırnaklardı ve biliyor musunuz? 11 yaşımdan beri ilk defa metalik oje sürdüm sanırım. Ama bu da challenge ın bir parçası sonuçta, bakalım... Fark ettim ki oje koleksiyonumda sadece iki tane metalik oje vardı. Bir tanesi China Glaze'in çatlayan oje koleksiyonundan Latticed Lilac diğeri ise Rimmel 239 Your Majesty ki Rimmel olanı seçtim sekizinci gün için. Metalik ojeleri sevmiyorum diye bir durum yok kesinlikle ama diğer çeşitte ki ojeleri daha çok seviyorum. Rimmel 239 Your Majesty gümüş renkli ve iki katta çok rahat opak olabilen bir oje (yine de 3 kat sürdüm ben) ve gece dışarı çıktığımda harika durdu. Sizce nasıl?

     Hala çekilişime katılmadıysanız, buraya tıklayarak katılabilirsiniz.

7 comments:

  1. bayıldıım bu renge!! Ben eğer 31 days yapıyor olsam alix avien 231'i de deneyebilirdim:) hiç kullandın mı bilmiyorum ama o renk de harikadır. P.S. senin kadar rimmel oje hayranı görmedim, iyi mi bu marka, hiç ojem yok bu markada, hangi renkleri tavsiye edersin canım?

    ReplyDelete
  2. tirnaklarin güzelmis, ojenin rengide güzel.

    ReplyDelete
  3. mrb esra, ben bu challenge olayini merak ettim. her ay bu liste yeniden mi mi basliyor? Kimler katilabiliyor? Günü günü gününe bu listeyi uygulamak mi gerekiyor? Yani kisacasi nasil bir olaydir bu? Bende yeni blog yazmaya basladigim icin bu olaylari henüz bilmiyorm ve merak ediyorum.

    ReplyDelete
  4. I love the color! It would be a nice color to stamp with if it work well for that!

    ReplyDelete
  5. denizcim bence yerel markalara göre yapısı iyi, arada güzel renklere denk gelirsen kaçırma derim. sky high baya popülerdi mesela bir ara.

    @cirkinhatun teşekkür ederim :)

    @magiccat şimdi o listeyi amerikalı bloggerlar yapmaya başlamışlardı, isteyen herkes katılabiliyor tabi ki. günü gününe uygulamak derken sıra ile uyguluyorsun tabi her günü ama mutlaka her gün oje değiştireceksin gibi bir kuralı yok. sadece 31 gün arka arkaya orada yazan manikürleri yapıyorsun. ^_^

    @kimberly; thank you!! I've never thought that before.. nice idea. :)

    ReplyDelete
  6. Aydinlatigin icin tsk. Mesela bir gün yapamayinca ordaki listeden ciziyormusun o yapamadigini? Gercegi benim blogum henuz taninmiyor, ama tanininca benim icinde, bir ojekolik olarak ilginc olabilir... ;-)

    ReplyDelete
  7. hepsini sırayla yapıyorum aslına bakarsan =) yaptıklarımı çiziyorum listeden de, bence de, neden olmasın? =)

    ReplyDelete