Dec 1, 2011

31 Day Challenge - Day 19: GALAXIES

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Well here's the thing; yesterday I told you that I missed plain manicures. But guess what? Doing galaxies theme for the 19th day was the most fun for me so far for the challenge. I don't wanna remove this, seriously!

     Anyway, adorable Emerald Sparkled's tutorial was the only think I need in order to do the galaxies. This is my first time for that kind of a manicure. I used lots of nail polishes from lots of brands. I'm so happy with the result. Hope you guys like it too!

    By the way, today is the last day to vote for me in national blogger awards. You just need to click here in order to vote. Thank you guys! See you on Day 20!



Thumb is may favorite though! 






    Selam, dün her ne kadar sade manikürleri özlediğimden bahsetmiş olsam da tahmin edin ne oldu? Galaksi manikürünü yapmak 19. gün teması için inanılmaz keyifliydi ve şimdi de bunu değiştirmek istemiyorum, ciddiyim!

   Çok sevgili Emerald Sparkled'ın tutorial ı bu manikürü yapmak için ihtiyacım olan tek şeydi. İlk defa galaksi manikürü yapıyorum. O kadar çok farklı markadan, o kadar çok oje kullandım ki. Sonuç beni memnun etti. (En çok baş parmağımı beğendim.) Umarım siz de beğenmişsinizdir!

    Bu arada, bugün 2011 Blog Ödülleri'nde bana oy vermek için son gün. Buraya tıklayarak oylayabilirsiniz. Teşekkürler! 20. günde görüşürüz!

8 comments:

  1. These are so Good! I can see why your would hate to remove them!

    ReplyDelete
  2. @magicccat teşekkürler.

    @nail reflections aww, thank you so much! ahha, yeah! =)

    ReplyDelete
  3. çok güzel olmuş, başparmağa bayıldım <3

    ReplyDelete
  4. @nemo latte thanks baby doll! <3

    ReplyDelete