Dec 2, 2011

31 Day Challenge - Day 20: WATER MARBLED

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

   Hey you guys, so I guess the hardest day of the 31 Day Challenge was day 20, water marbled manicure. I've never done water marble as an art or a nail art before. So yeah, another first time of mine.

   I used white nail polish from Flormar, Flormar 400 as a base and then I mixed Pastel 83, 85, 09 and 82 in different ways. There are some spoiled parts but in total, it looks better than I expected it would be.

    Hope you guys like it and see you on day 21.


I like my thumb the most in this one too!







   Selam herkese, sanırım 31 Day Challenge'ın en zor günü 20. gündü. Ebru manikürü yapmam gerekiyordu çünkü. Ne önceden ebru sanatı ile ilgilenmişliğim var ne de nail art yaparken ebru kullanmışlığım. Yine bir ilk yani şahsım adına.

   İlk önce beyaz oje sürdüm tırnaklarıma, Flormar 400'ü kullandım. Sonrasında Pastel 83, 85, 09 ve 82'yi farklı şekillerde kullanarak bu manikürü ortaya çıkardım. Ufak tefek bozuk kısımları var ama genel olarak beklediğimden çok daha iyi bir sonuç elde ettim. Baş parmağımı en çok sevdim yine.

   Umarım siz de beğenmişsinizdir, 21. günde görüşürüz.

15 comments:

  1. bebeyimsin pastel 83, bayılıyorum bu ojeye, water marble da uğraştırır baya haa, ama çok güzel olmuş

    ReplyDelete
  2. ne uğraştırmak hem de! sağ ol canım, =)

    ReplyDelete
  3. Wow you did a great job marbling! I really love your ring finger!

    ReplyDelete
  4. @nail reflections thank you so much Kimberly, I'm gettin' happier with the lovely comments that comes from you. =)

    ReplyDelete
  5. haci bu gunu yirttin ya, gerisi gelir =) super olmus hem =)

    ReplyDelete
  6. sağ ol Deniz =)
    evet sonrası güzel olacak.. =)

    ReplyDelete
  7. great colors!! I love it! Awesome job!

    ReplyDelete
  8. thank you so much, glad to hear that! =)

    ReplyDelete